Categories: Статті

Названі п’ять причин, чому китайський кросовер краще німецького

Фахівці порталу «АвтоВзгляд» назвали п’ять основних причин того, чому китайські кросовери можуть бути кращі за німецькі, інформує Твоя МАШИНА.

Перш за все редакція «АвтоВзгляд» відзначила, що у деяких німецьких автомобілів підрамники виготовляються з алюмінію, і при аваріях виріб з цього матеріалу легко гнеться, а виправити його практично неможливо. У китайських кроссоверах підрамники сталеві і їх ремонт або заміна буде коштувати набагато менше. Також автофахівці помітили, що зараз багато європейських брендів намагаються економити на даному елементі, та й уніфікація платформ вносить свої особливості при створенні кросоверів. Через подібні рішення не можна іноді встановити сталевий захист двигуна на кросовер, а тому на бездоріжжі краще не виїжджати. Китайські автовиробники в цьому плані трохи відстають і часто використовують квадратні підрамники, які дозволяють встановити захист двигуна.

Не можна не зупинитися на особливостях обслуговування авто. Німецькі автомобілі більш складні і для їх ремонту нерідко може знадобитися спецінструмент. Для китайських кросоверів найчастіше дані інструменти не потрібні, а це значить, що ТО і ремонт будуть коштувати дешевше, та й в разі поломки на дорозі, несправність усунути легше.

Переважна більшість китайських кросоверів – передньопривідні, а ззаду встановлюється напівзалежна підвіска. Німецькі компанії нерідко навіть на моноприводні автомобілі використовують мультиричажну схему. Така конструкція поліпшує керованість машини, але складна в обслуговуванні, а значить за ремонт доведеться платити дорожче.

Німецькі бренди люблять встановлювати на кросовери малооб’ємні турбовані силові установки, які вимогливі до обслуговування і якості палива. Китайські бренди в більшості своїй вибирають атмосферні двигуни, які простіше по конструкції, так і володіють більш високим ресурсом. Що стосується наддувних двигунів, то інформації по ним мало. Деякі власники китайських автомобілів стверджують, що ресурс двигунів складає близько 250 000 км, що можна порівняти з «життям» німецьких моторів.

Читайте також: Рейтинг найнадійніших двигунів в історії автопрому

Recent Posts

Як швидко і легко очистити лобове скло автомобіля від інею

З наближенням зими українські водії все частіше починають замислюватися над тим, як боротися з однією…

24.11.2024

В Україні з’являться нові підстави для позбавлення прав водіїв: кого хочуть карати

Найближчим часом в Україні можуть з'явитися нові підстави для позбавлення водійських прав. Відповідний законопроєкт уже…

24.11.2024

Навіщо американці вішають пакети на дзеркала своїх автомобілів: це рятує від неприємностей

У США іноді можна побачити припарковані автомобілі з пластиковими пакетами, одягненими на дзеркала заднього виду.…

24.11.2024

Зупинка автомобіля на блокпосту: як діяти водієві, щоб не потрапити в халепу

Уже майже три роки в Україні продовжує діяти воєнний стан, а з ним і блокпости…

24.11.2024

Патрульний розповів, яка поведінка водіїв дратує поліцію

Зупинка автомобіля поліцією і подальше спілкування з правоохоронцями мало кому з українських водіїв приносить задоволення.…

24.11.2024

Важливі зміни для водіїв 2025 року: чого чекати вже в січні

З 1 січня 2025 року набуде чинності ухвалений Радою законопроєкт №8300 про «автоцивілку». Які ключові…

24.11.2024