Categories: Статті

Названі п’ять причин, чому китайський кросовер краще німецького

Фахівці порталу «АвтоВзгляд» назвали п’ять основних причин того, чому китайські кросовери можуть бути кращі за німецькі, інформує Твоя МАШИНА.

Перш за все редакція «АвтоВзгляд» відзначила, що у деяких німецьких автомобілів підрамники виготовляються з алюмінію, і при аваріях виріб з цього матеріалу легко гнеться, а виправити його практично неможливо. У китайських кроссоверах підрамники сталеві і їх ремонт або заміна буде коштувати набагато менше. Також автофахівці помітили, що зараз багато європейських брендів намагаються економити на даному елементі, та й уніфікація платформ вносить свої особливості при створенні кросоверів. Через подібні рішення не можна іноді встановити сталевий захист двигуна на кросовер, а тому на бездоріжжі краще не виїжджати. Китайські автовиробники в цьому плані трохи відстають і часто використовують квадратні підрамники, які дозволяють встановити захист двигуна.

Не можна не зупинитися на особливостях обслуговування авто. Німецькі автомобілі більш складні і для їх ремонту нерідко може знадобитися спецінструмент. Для китайських кросоверів найчастіше дані інструменти не потрібні, а це значить, що ТО і ремонт будуть коштувати дешевше, та й в разі поломки на дорозі, несправність усунути легше.

Переважна більшість китайських кросоверів – передньопривідні, а ззаду встановлюється напівзалежна підвіска. Німецькі компанії нерідко навіть на моноприводні автомобілі використовують мультиричажну схему. Така конструкція поліпшує керованість машини, але складна в обслуговуванні, а значить за ремонт доведеться платити дорожче.

Німецькі бренди люблять встановлювати на кросовери малооб’ємні турбовані силові установки, які вимогливі до обслуговування і якості палива. Китайські бренди в більшості своїй вибирають атмосферні двигуни, які простіше по конструкції, так і володіють більш високим ресурсом. Що стосується наддувних двигунів, то інформації по ним мало. Деякі власники китайських автомобілів стверджують, що ресурс двигунів складає близько 250 000 км, що можна порівняти з «життям» німецьких моторів.

Читайте також: Рейтинг найнадійніших двигунів в історії автопрому

Recent Posts

Німеччина «дотиснула» Євросоюз до пом’якшення вимог щодо ДВЗ

Уряд Німеччини зміг переконати Євросоюз відмовитись від свого плану про повну заборону автомобілів з ДВЗ…

08.12.2025

Volkswagen розіслав термінове повідомлення: відому модель відкликають через ризик займання

Німецький автовриобник Volkswagen публічно визнав серйозні проблеми в конструкції трьох відомих моделей, повідомляє Carscoops. Компанія…

08.12.2025

На дороги випустили перший український електричний мікрофургон: фото

В Україні офіційно почався випуск вітчизняного мікрофургона. Миколаївський стартап MeGoElectric відправив першому замовнику електричний мікрофургон…

08.12.2025

ТОП-5 дизельних седанів, яким досі довіряють українські водії: вони не підведуть

Попри те, що сьогнодні в тренді гібридні та електричні кросовери, дизельні седани ще мають безліч…

08.12.2025

Двірники залишають смужки на лобовому склі: простий трюк, як вирішити проблему

Час від часу українські водії зтикаються з проблемою, коли двірники починають залишати на лобовому склі…

08.12.2025

Навіщо досвідчені водії свердлять дірки в дверях авто: маловідомий корисний трюк

Корозія - біда, яка рано чи пізно торакається кожного автомобілю. Не в останню чергу вона…

08.12.2025