Фахівці порталу «АвтоВзгляд» назвали п’ять основних причин того, чому китайські кросовери можуть бути кращі за німецькі, інформує Твоя МАШИНА.
Перш за все редакція «АвтоВзгляд» відзначила, що у деяких німецьких автомобілів підрамники виготовляються з алюмінію, і при аваріях виріб з цього матеріалу легко гнеться, а виправити його практично неможливо. У китайських кроссоверах підрамники сталеві і їх ремонт або заміна буде коштувати набагато менше. Також автофахівці помітили, що зараз багато європейських брендів намагаються економити на даному елементі, та й уніфікація платформ вносить свої особливості при створенні кросоверів. Через подібні рішення не можна іноді встановити сталевий захист двигуна на кросовер, а тому на бездоріжжі краще не виїжджати. Китайські автовиробники в цьому плані трохи відстають і часто використовують квадратні підрамники, які дозволяють встановити захист двигуна.
Не можна не зупинитися на особливостях обслуговування авто. Німецькі автомобілі більш складні і для їх ремонту нерідко може знадобитися спецінструмент. Для китайських кросоверів найчастіше дані інструменти не потрібні, а це значить, що ТО і ремонт будуть коштувати дешевше, та й в разі поломки на дорозі, несправність усунути легше.
Переважна більшість китайських кросоверів – передньопривідні, а ззаду встановлюється напівзалежна підвіска. Німецькі компанії нерідко навіть на моноприводні автомобілі використовують мультиричажну схему. Така конструкція поліпшує керованість машини, але складна в обслуговуванні, а значить за ремонт доведеться платити дорожче.
Німецькі бренди люблять встановлювати на кросовери малооб’ємні турбовані силові установки, які вимогливі до обслуговування і якості палива. Китайські бренди в більшості своїй вибирають атмосферні двигуни, які простіше по конструкції, так і володіють більш високим ресурсом. Що стосується наддувних двигунів, то інформації по ним мало. Деякі власники китайських автомобілів стверджують, що ресурс двигунів складає близько 250 000 км, що можна порівняти з «життям» німецьких моторів.
Читайте також: Рейтинг найнадійніших двигунів в історії автопрому
Уряд Німеччини зміг переконати Євросоюз відмовитись від свого плану про повну заборону автомобілів з ДВЗ…
Німецький автовриобник Volkswagen публічно визнав серйозні проблеми в конструкції трьох відомих моделей, повідомляє Carscoops. Компанія…
В Україні офіційно почався випуск вітчизняного мікрофургона. Миколаївський стартап MeGoElectric відправив першому замовнику електричний мікрофургон…
Попри те, що сьогнодні в тренді гібридні та електричні кросовери, дизельні седани ще мають безліч…
Час від часу українські водії зтикаються з проблемою, коли двірники починають залишати на лобовому склі…
Корозія - біда, яка рано чи пізно торакається кожного автомобілю. Не в останню чергу вона…