Автомобільні експерти назвали п’ять речей, які не рекомендується ремонтувати самостійно в автомобілі, інформує Твоя МАШИНА.
1. Перш за все фахівці не рекомендують самостійно лагодити елементи паливної системи, адже вони безпосередньо пов’язані з питаннями безпеки. Неуважність при роботі з паливною системою може стати причиною виникнення пожежі.
Рекомендується виключити ймовірність іскроутворення, не курити під час роботи, а також добре провітрити приміщення. Навіть таку просту на перший погляд операцію, як заміна паливного фільтра, краще довірити професіоналам.
2. Для ремонту трансмісії і силового агрегату може знадобитися повний демонтаж цих вузлів, а виконати цю операцію без спеціального обладнання буде важко. Наприклад, при заміні поршневих кілець використовується спецінструмент, який як правило недешевий.
3. Деякі автовласники вважають, що фарбування автомобіля є не найскладнішим процесом. Подивившись кілька навчальних відеороликів деякі вирішують, що здатні самостійно пофарбувати машину, але результат часто виявляється далеко не ідеальним. Якісне фарбування – це складний процес, що вимагає дорогої апаратури, визначеного температурного режиму і звичайно ж знань про процес фарбування. Тому краще скористатися послугами спеціально навчених фахівців.
4. Після ДТП зі спрацьовуванням подушок безпеки постає резонне питання про їх заміну. Однак на сервісах на цю послугу прайс часом виявляється неприйнятно високим. Тому автолюбителі намагаються провести заміну самостійно, але стикаються з низкою труднощів. Необхідно підібрати подушки певної моделі і з конкретними специфікаціями. Скажімо, для водійського ейрбеги слід враховувати виконання керма для конкретної комплектації автомобіля. Слід враховувати і те, що на більшості сучасних моделей використовуються одноразові модулі управління ейрбегів. Також потрібно не забути про прошивку електронних «мізків».
5. Установка додаткового обладнання та аксесуарів нерідко стає невеликим хобі автомобілістів, і вони вирішують самостійно доустановити в свою машину сигналізацію, камеру заднього виду, електросклопідйомники, датчики паркування та інше електронне обладнання. Але такий «тюнінг» може стати причиною появи короткого спалаху.
Найчастіше це відбувається через підключення нового обладнання в гаражних умовах методом скрутки проводів. Також не можна забувати, що при самостійній установці парктроників, сигналізації, неоригінальної магнітоли і т. д. На новій машині ви обов’язково втратити гарантію, і якщо ваше авто в результаті згорить, то далеко не факт, що ця подія буде покрита страховкою.
Читайте також: Німці виконали неймовірний тюнінг Дастера
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…
Німецькі кросовери і позашляховики поєднують у собі не тільки стиль, високу якість і видатну продуктивність,…
Під час купівлі автомобіля важливо враховувати не тільки його ціну, а й вартість подальшого утримання,…
Седани поступово втрачають позиції на ринку, але багато культових моделей, на кшталт Honda Accord, все…
Одна з найбільш дратівливих зимових проблем для автомобілістів полягає в замерзанні на морозі замків і…