На протязі 2020 року 83% покупців нових авто шукали інформацію про нові моделі машин і рестайлінг існуючих в інтернеті. Серед головних джерел інформації опинилися новинні сайти, відео на YouTube ті сторінки автомобільних дилерів.
Відповідні дані озвучив Сергій Братусь з Google Ukraine на конференції “Auto.Ria”.
З кожним роком все більше і більше людей користуються онлайн-ресурсами для того, щоб ознайомитися з автомобільним рядом, а тільки потім йдуть до автосалону, щоб подивитися на авто.
Компанія Google провела дослідження в Східній Європі, яке показало, що кожен 4-й покупець нової машини обирає нову модель того ж бренду, який у нього вже є, а 7% – повертаються до попереднього бренду, який у них був раніше. 27% споживачів готові змінити бренд, а 47% купують автомобіль вперше.
Українці шукають в інтернеті більше інформації про нові машини, а не про вживані. Хоча коли доходить справа до придбання, то ситуація змінюється: результати продажів в Україні говорять про зворотнє. До того ж, лідерами серед брендів в пошуку практично повторюють рейтинг продажів в Україні: це Renault, Toyota, Nissan і Skoda.
Читайте також: Скільки середніх зарплат потрібно українцям, щоб накопичити на новий автомобіль
Якщо вам конче потрібно зменшити витрати на заправку власного автомобіля, не потрібно одразу шукати якесь…
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…