На протязі 2020 року 83% покупців нових авто шукали інформацію про нові моделі машин і рестайлінг існуючих в інтернеті. Серед головних джерел інформації опинилися новинні сайти, відео на YouTube ті сторінки автомобільних дилерів.
Відповідні дані озвучив Сергій Братусь з Google Ukraine на конференції “Auto.Ria”.
З кожним роком все більше і більше людей користуються онлайн-ресурсами для того, щоб ознайомитися з автомобільним рядом, а тільки потім йдуть до автосалону, щоб подивитися на авто.
Компанія Google провела дослідження в Східній Європі, яке показало, що кожен 4-й покупець нової машини обирає нову модель того ж бренду, який у нього вже є, а 7% – повертаються до попереднього бренду, який у них був раніше. 27% споживачів готові змінити бренд, а 47% купують автомобіль вперше.
Українці шукають в інтернеті більше інформації про нові машини, а не про вживані. Хоча коли доходить справа до придбання, то ситуація змінюється: результати продажів в Україні говорять про зворотнє. До того ж, лідерами серед брендів в пошуку практично повторюють рейтинг продажів в Україні: це Renault, Toyota, Nissan і Skoda.
Читайте також: Скільки середніх зарплат потрібно українцям, щоб накопичити на новий автомобіль
Hyundai збирається запустити свій найменший електричний хетчбек, повідомляє Carscoops. Модель з імовірною назвою Ioniq 2…
Машина котиться, двигун працює – а пальне не витрачається. Ні, це не вигадки. Це стандартна…
Зміна бренду моторної оливи часто викликає у водіїв сумніви. Одні переконані, що без промивання мотора…
Багато водіїв, які вчилися на «автоматі», сідаючи за механіку, поводяться з педаллю зчеплення як з…
Якщо у вас проблеми під час керування авто, то інколи це не через дорогу. І…
В Україні планують серйозно змінити підхід до покарання за порушення правил дорожнього руху. У Верховній…