На протязі 2020 року 83% покупців нових авто шукали інформацію про нові моделі машин і рестайлінг існуючих в інтернеті. Серед головних джерел інформації опинилися новинні сайти, відео на YouTube ті сторінки автомобільних дилерів.
Відповідні дані озвучив Сергій Братусь з Google Ukraine на конференції “Auto.Ria”.
З кожним роком все більше і більше людей користуються онлайн-ресурсами для того, щоб ознайомитися з автомобільним рядом, а тільки потім йдуть до автосалону, щоб подивитися на авто.
Компанія Google провела дослідження в Східній Європі, яке показало, що кожен 4-й покупець нової машини обирає нову модель того ж бренду, який у нього вже є, а 7% – повертаються до попереднього бренду, який у них був раніше. 27% споживачів готові змінити бренд, а 47% купують автомобіль вперше.
Українці шукають в інтернеті більше інформації про нові машини, а не про вживані. Хоча коли доходить справа до придбання, то ситуація змінюється: результати продажів в Україні говорять про зворотнє. До того ж, лідерами серед брендів в пошуку практично повторюють рейтинг продажів в Україні: це Renault, Toyota, Nissan і Skoda.
Читайте також: Скільки середніх зарплат потрібно українцям, щоб накопичити на новий автомобіль
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…