На протязі 2020 року 83% покупців нових авто шукали інформацію про нові моделі машин і рестайлінг існуючих в інтернеті. Серед головних джерел інформації опинилися новинні сайти, відео на YouTube ті сторінки автомобільних дилерів.
Відповідні дані озвучив Сергій Братусь з Google Ukraine на конференції “Auto.Ria”.
З кожним роком все більше і більше людей користуються онлайн-ресурсами для того, щоб ознайомитися з автомобільним рядом, а тільки потім йдуть до автосалону, щоб подивитися на авто.
Компанія Google провела дослідження в Східній Європі, яке показало, що кожен 4-й покупець нової машини обирає нову модель того ж бренду, який у нього вже є, а 7% – повертаються до попереднього бренду, який у них був раніше. 27% споживачів готові змінити бренд, а 47% купують автомобіль вперше.
Українці шукають в інтернеті більше інформації про нові машини, а не про вживані. Хоча коли доходить справа до придбання, то ситуація змінюється: результати продажів в Україні говорять про зворотнє. До того ж, лідерами серед брендів в пошуку практично повторюють рейтинг продажів в Україні: це Renault, Toyota, Nissan і Skoda.
Читайте також: Скільки середніх зарплат потрібно українцям, щоб накопичити на новий автомобіль
Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…
Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…
Багато водіїв навіть не підозрюють, що ключі їхніх автомобілів, крім основних, мають і додаткові функції.…
Існує безліч рекомендацій для водіїв щодо економії пального в автомобілі, проте мало хто знає, що…
Багато автолюбителів відчувають ностальгію за часами, коли автомобілі з механічною коробкою передач були нормою, але…
Купівля автомобіля - це не тільки придбання транспортного засобу, а й створення зв'язку з брендом.…