Categories: Статті

Які авто найдешевші в обслуговуванні

Журналісти видання “Авто24” вирішили розібратися, які авто найдешевше обслуговувати, інформує Твоя МАШИНА.

Однозначної відповіді на це питання звичайно ж немає, адже ідеальних машин не існує. Вартість обслуговування складається з декількох факторів, по-перше звертається увага на вартість запчастин і витратних матеріалів, а також робіт з їх заміни. І якщо здається, що вибираючи дешеві запчастини і СТО, можна витрачати набагато менше коштів. Але варто пам’ятати, що велике значення має надійність автомобіля та окремих його вузлів та агрегатів, тобто періодичність заміни деталей.

Нові автомобілі

Нові автомобілі залишаються на гарантії виробника, тому без проблем можна порахувати скільки буде коштувати обслуговування нового автомобіля у найближчі роки. Для цього достатньо скласти вартість усіх ТО у офіційного дилера за певний проміжок часу. До цієї суми додати ціну зимового комплекту гуми та кількох комплектів гальмівних колодок. Незаплановані ремонти (якщо в них виникає необхідність) покриваються гарантією. Якщо порівняти суми на ці затрати у різних брендів, стане зрозуміло, який автомобіль вимагає менше грошей на утримання.

Від 5 до 10 років

У цей період автомобіль починає демонструвати свої недоліки. Частіше за все, саме після закінчення гарантії з’являються проблеми і перші серйозні несправності.

Якщо дивитися не на роки, а на пробіг, то у переважної більшості автомобілів перші проблеми з надійністю починаються десь з 150 – 200 тис км. Для бюджетного та комерційного сегменту цей показник більший, а для преміального – навпаки, менший. У будь-якому випадку, ближче до 10 років витрати на експлуатацію автомобіля починають зростати.

Більше 10 років

У автомобілів віком більше десяти років проблем з надійністю більше. Звісно, все залежить від конкретного екземпляру, але в середньому авто проїжджає за рік близько 25 – 30 тис км. І якщо автомобілю, скажімо 15 років, а його пробіг давно перевалив за 300 – 500 тис км, то у більшості випадків вже настав час для капітальних ремонтів основних вузлів та агрегатів.

В разі потреби капітального ремонту двигуна, автоматичної коробки передач, рульової рейки, підвіски та замінити кілька дорогих електронних блоків, то такі витрати можна порівняти з вартістю самого автомобіля. Експлуатація таких машин виявляється досить дорогою.

Читайте також: Названо топ-5 надійних повнопривідних кросоверів, які не бояться поганих доріг

Recent Posts

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025