Categories: Статті

Авто на єврономерах в Україні: кому та чому це вигідно

Власників авто на єврономерах українській владі вигідно тримати, образно кажучи, на короткому повідку.

Про це на своїй сторінці в Facebook написав гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Діло».

На думку фахівця, в нинішній ситуації, що склалася навколо авто на єврономерах, є кілька зацікавлених сторін. По-перше, це вигідно частині народних депутатів.

Якщо уявити собі, що завтра Рада проголосує за скасування всіх податків при імпорті авто, то що з цього вийде? Народ подякує, але в народу пам’ять коротка — про цей подарунок швидко забудуть і вдруге за цих нардепів уже не проголосують, — зазначив Назаренко.

Експерт нагадав, що за Януковича був скасований корупційний техогляд, але про це всі забули, ба більше, навіть вважають, що акциз на паливо підняли замість техогляду.

Є й другий варіант: ВР податки на іномарки не скасовує, але й з бляхами питання не вирішує, тримаючи бляховодів на короткому повідку, як у дитячій грі «так/ні не кажу». Наприклад, прийшов період виборів. Що може пред’явити нардеп у своєму окрузі: «Лише завдяки мені ви продовжуєте їздити на єврономерах, і якщо знову мене не оберете, то на моє місце прийде «злий бабайка», який бляхи заборонить, — підкреслив фахівець.

Нардепам вигідно тримати електорат у підвішеному стані й у залежності. А зроби вони добро, подякують і забудуть про них.

 Чи вигідно їм скасовувати податки на імпорт авто? Ні, — наголосив Назаренко.

Друга версія вже зав’язана на владі, додав експерт.

Він нагадав про Автомайдан проти Януковича, коли ДАІ шукала приводи, щоб зупинити водіїв-автомайданівців, і не могла знайти.

 Чи можемо уявити Автомайдан на бляхах? Ні, його не буде, тому що й приводу шукати поліції не треба, щоб усі бляхи упакувати на штрафмайданчики, — пояснив Назаренко.

Тобто люди, які могли б теоретично вийти на новий Майдан, нині їздять на бляхах і особливо не рипаються, уточнив фахівець.

А це владі вигідно: тримати на короткому повідку й у напрузі. «Крок уліво/вправо, стрибок на місці» — відберемо бляхи. Хіба може від владі вимагати не красти й не виводити гроші в офшори людина, яка сама щодня порушує закон і їздить на бляхах. Влада краде й люди крадуть, влада гроші в офшори жене – податки не платить, і водії з єврономерами — також, бо бляхи — маленький офшор, — констатував він.

«Владі вигідно мовчання й підпорядкування, тобто бляхи – це свого роду «гречка для електрату», — резюмував Олег Назаренко.

За підрахунками ДФС, за 3 роки український кордон перетнули півтора мільйона автомобілів з іноземною реєстрацією.

Нагадаємо, у ВР ще у вересні збиралися зареєструвати законопроект про розмитнення іномарок, однак голова комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна провалила свою обіцянку.

Recent Posts

ТОП-5 японських авто, що служать роками без візитів на СТО

Досвідчені автомобілісти знають, що японські машини мають репутацію надійної техніки, що служить роками. Але є…

19.12.2025

Ford анонсував переведення половини модельного ряду на електротягу до 2030 року

В 2030 році принаймні половина моделей Ford буде на електричній тязі. Про це повідомляє Motor1…

18.12.2025

Як вберегти двері автомобіля від примерзання: розкрили один робочий лайфхак

Однією з найбільш незручних та дратівливих зимових проблем для українських проблем є примерзання замків та…

18.12.2025

Євросоюз відкладає заборону автомобілів з ДВЗ: названа умова

Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…

18.12.2025

Уряд анонсував нові пільги для українських водіїв: хто їх отримає

В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…

18.12.2025

Volkswagen повністю електрифікує свій Polo: яким буде оновлений хетчбек

Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…

18.12.2025