Власників авто на єврономерах українській владі вигідно тримати, образно кажучи, на короткому повідку.
Про це на своїй сторінці в Facebook написав гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Діло».
На думку фахівця, в нинішній ситуації, що склалася навколо авто на єврономерах, є кілька зацікавлених сторін. По-перше, це вигідно частині народних депутатів.
Якщо уявити собі, що завтра Рада проголосує за скасування всіх податків при імпорті авто, то що з цього вийде? Народ подякує, але в народу пам’ять коротка — про цей подарунок швидко забудуть і вдруге за цих нардепів уже не проголосують, — зазначив Назаренко.
Експерт нагадав, що за Януковича був скасований корупційний техогляд, але про це всі забули, ба більше, навіть вважають, що акциз на паливо підняли замість техогляду.
Є й другий варіант: ВР податки на іномарки не скасовує, але й з бляхами питання не вирішує, тримаючи бляховодів на короткому повідку, як у дитячій грі «так/ні не кажу». Наприклад, прийшов період виборів. Що може пред’явити нардеп у своєму окрузі: «Лише завдяки мені ви продовжуєте їздити на єврономерах, і якщо знову мене не оберете, то на моє місце прийде «злий бабайка», який бляхи заборонить, — підкреслив фахівець.
Нардепам вигідно тримати електорат у підвішеному стані й у залежності. А зроби вони добро, подякують і забудуть про них.
Чи вигідно їм скасовувати податки на імпорт авто? Ні, — наголосив Назаренко.
Друга версія вже зав’язана на владі, додав експерт.
Він нагадав про Автомайдан проти Януковича, коли ДАІ шукала приводи, щоб зупинити водіїв-автомайданівців, і не могла знайти.
Чи можемо уявити Автомайдан на бляхах? Ні, його не буде, тому що й приводу шукати поліції не треба, щоб усі бляхи упакувати на штрафмайданчики, — пояснив Назаренко.
Тобто люди, які могли б теоретично вийти на новий Майдан, нині їздять на бляхах і особливо не рипаються, уточнив фахівець.
А це владі вигідно: тримати на короткому повідку й у напрузі. «Крок уліво/вправо, стрибок на місці» — відберемо бляхи. Хіба може від владі вимагати не красти й не виводити гроші в офшори людина, яка сама щодня порушує закон і їздить на бляхах. Влада краде й люди крадуть, влада гроші в офшори жене – податки не платить, і водії з єврономерами — також, бо бляхи — маленький офшор, — констатував він.
«Владі вигідно мовчання й підпорядкування, тобто бляхи – це свого роду «гречка для електрату», — резюмував Олег Назаренко.
За підрахунками ДФС, за 3 роки український кордон перетнули півтора мільйона автомобілів з іноземною реєстрацією.
Нагадаємо, у ВР ще у вересні збиралися зареєструвати законопроект про розмитнення іномарок, однак голова комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна провалила свою обіцянку.
Чимало кросоверів на ринку вважаються доволі надійними і довговічними, проте деякі їхні версії виявляються напрочуд…
Якщо ми говоримо про найшвидші авто, мова, найімовірніше, йде про дорогі моделі, ціною в сотні…
Обслуговування автомобіля вимагає не тільки уваги до деталей, а й дотримання певних правил, які безпосередньо…
Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…