Багато автомобільних компаній радять власникам не прогрівати авто, адже сучасні силові агрегати вже пристосовані до роботи відразу, без додаткового прогріву. Проте, життєвий досвід підказує, що взимку без нього не обійтися. Експерти розповіли, як же краще прогрівати автомобіль взимку. Прогрів силового агрегату закінчується тоді, коли всі рідини і деталі досягають робочої температури.
Першою прогріванню піддається охолоджуюча рідина, а останніми – масло в піддоні картера і нейтралізатор. При низьких температурах масло може втратити свої властивості і в агрегаті зросте рівень тертя. Без навантажень двигун гріється довше, а з навантаженнями знос стає інтенсивнішим.
Як показує практика, якщо взяти авто з двигуном, що споживає 0,6 літра бензину на годину, і прогріти його на стоянці в морозну погоду, витрату палива бортовий комп’ютер буде показувати на рівні 2,5 л/год. Потім він стане поступово знижуватися при їзді, і в підсумку вийде на рівень в середньому 6,6 літра на 100 кілометрів. Якщо ж без прогріву відразу рушити, буде показувати рівень витрати в понад 10 літрів, потім почне швидко знижуватися, і вже через 20 хвилин покаже позначку в 6,6 літра. Можна таким чином заощадити час.
Ще є так званий середній варіант – при тому ж обсязі бензину гріємо авто 5 хвилин, потім рушаємо. Витрата покаже на рівні 1,3 літра, потім – 7,8 літра, в результаті через 20 хвилин впаде до 6,6 літра.
Читайте також: Стало відомо, чому японці змінюють моторне мастило в авто кожні 5 тисяч кілометрів
Часто українці водії зберігають пальне в каністрах «про запас», особливо зараз, коли багато хто використовує…
Виробник спортивних автомобілів McLaren готується дебютувати в сегменті SUV. Як повідомляє Motor1, британський бренд активно…
Сьогоді кросовери на піку популярності, однак існує стереотип, що купівлю надійної і сучасної моделі не…
Якщо тепература на вулиці знижується нижче нуля, то припарковане на стоянці авто одразу ж перетворюється…
Деякі водії нехтують регламентом заміни гальмівних колодок та чекають, доки ті не почнуть скреготіти. Тако…
Однією за найбільших перешкод на шляху до активної електрифікації автомобільного транспорту як в Україні, так…