Categories: Статті

Фахівці не радять переводити автомобілі на водень – і ось чому

Багато виробників сьогодні хочуть перевести свої автомобілі на водень, проте, на думку ряду провідних фахівців, на виготовлення електрики таким способом потрібно куди більше ресурсів, ніж на акумуляторні батареї.

Консалтингове агентство Transport & Environment (T&E) цитує дослідження Ricardo Energy & Environment, в якому роблять висновок про те, що електро-паливо (водень і синтетичний дизель) має бути пріоритетним в першу чергу для кораблів і літаків, так як більшість з них не можуть використовувати батареї для декарбонізації, що викличе величезний попит на такий вид палива.

«Останні дослідження показують, що для живлення лише невеликої частини транспортних засобів на електро-паливі до 2050 року будуть потрібні нові морські вітряні електростанції, що займають територію розміром з Данію», – робить висновок T&E.

Так, для живлення тільки 10% легкових автомобілів, фургонів і невеликих вантажівок воднем і 10% – синтетичним дизельним паливом буде потрібно на 41% більше поновлюваних джерел енергії в 2050 році, ніж якби це були електромобілі, що працюють від батарей.

Якби половина важких вантажівок працювала на водні, а половина – на синтетичному дизельному паливі, вони споживали б на 151% більше поновлюваних джерел енергії в 2050 році, ніж якби вони були безпосередньо електрифіковані. За даними Transport & Environment, ці цифри показують, що водень і електро-паливо необхідно використовувати в першу чергу там, де немає альтернатив – в авіації та судноплавстві.

Герт Де Кок, менеджер з електрики і енергії в T&E, сказав: «ЄС має потенціал відновлюваних джерел енергії для досягнення декарбонізації економіки в цілому, але масштаб проблеми не слід недооцінювати. Вибір, який ми робимо сьогодні, може мати серйозні наслідки для попиту на електроенергію в майбутньому. Наприклад, для запуску лише частини автомобілів на електро-паливі будуть потрібні морські вітряні турбіни, що охоплюють всю Данію. У цьому немає ніякого сенсу ».

Для постачання європейських кораблів аміаком і воднем, а літаків – гасом, до 2050 року буде споживатися більше поновлюваних джерел енергії (1275 ТВт-год), ніж для всього автомобільного транспорту, безпосередньо електрифікованого. У той час як кораблі можуть працювати на батареях на коротких дистанціях, їм буде потрібен водень або водневий аміак для більш тривалих подорожей. Оскільки батареї будуть придатні тільки для коротких перельотів, літаки повинні будуть працювати на синтетичному гасі або водні для декарбонізації.

Читайте також: Як скоротити витрату палива автомобіля і не плентатися при цьому в потоці

Recent Posts

Найбільш недооцінені кросовери 2024 року: три моделі, які варті уваги

В умовах насиченого ринку кросоверів легко пропустити моделі, які пропонують чудове поєднання ціни, стилю та…

26.11.2024

Що потрібно відключити в автомобілі, щоб удвічі збільшити ресурс двигуна: механік дав відповідь

Сучасні автомобілі буквально «напхані» різного роду технологіями, які роблять процес водіння більш комфортним і простим.…

26.11.2024

Пройдуть 500 000 км і більше: десять кросоверів і позашляховиків з невбиваними двигунами

Багато позашляховиків відомі своєю вражаючою надійністю. Правильне обслуговування і помірний стиль водіння дає змогу деяким…

26.11.2024

Термін служби батареї електромобіля Xiaomi

Електромобілі стають дедалі популярнішими, і компанія Xiaomi активно займає нішу на цьому ринку. Одним із…

26.11.2024

Не заводиться машина – винен не завжди акумулятор: які ознаки несправності генератора

Взимку водії часто стикаються з труднощами під час запуску двигуна. Основний винуватець - слабкий акумулятор,…

26.11.2024

Найгірші електрокари для перепродажу: ТОП-10 моделей, які занадто швидко знецінюються

Електричні автомобілі сьогодні в тренді, але чимало автолюбителів ставляться до їх купівлі вкрай скептично. Не…

26.11.2024