Автомобільні експерти виділили 5 кращих старих позашляховиків, а також розповіли про їх головні проблеми, інформує Твоя МАШИНА.
Suzuki Grand Vitara, третє покоління – JT
Слабким місцем цієї моделі є передній редуктор, в який може потрапити вода при їзді по глибоких калюжах. Перемикачу режимів в роздавальній коробці також загрожує вода. Власники, які часто використовують Grand Vitara для бездоріжжя, зазвичай забезпечують додатковий захист від води в цих двох місцях. Модель підходить, як для поганих міських доріг, так і для бездоріжжя.
Toyota RAV4, III покоління – XA30
Проблемним місцем моделі є рульова рейка, яку зазвичай ремонтують приблизно на 50 000 км. Втулки розхитуються і пошкоджуються від ударів – а на українських дорогах вони більш-менш гарантовані – і рульовий зазор збільшується.
З мінусів можна відзначити лакофарбове покриття – воно відносно тонке і нестійке, легко дряпається. Подряпини слід видалити, щоб запобігти іржі.
В іншому автомобіль дуже надійний і практично не доставляє проблем власникам.
Honda CR-V четвертого покоління – RM1-RM4
Honda очолювала рейтинг надійності за версією TUV в цьому сегменті протягом десяти років. Однак в автомобілях ранніх версій (до 2013 року) виникає та ж проблема, що і в RAV4 – знос втулок рульової рейки. Але продаються вже готові ремкомплекти, так що міняти всю стійку не доведеться.
Зазвичай ці машини стійкі до корозії. Іржа найчастіше зустрічається під заднім склом і на порогах, а також в місцях, де дрібні камені дряпають не надто густу фарбу.
Але CR-V в будь-якому випадку не є серйозною машиною для бездоріжжя. Підвіска досить м’яка і при перевантаженнях ламаються петлі і з’являються проблеми з пружинами.
Mazda CX-5 першого покоління – KE
CX-5 була першою моделлю Mazda, розробленою відповідно до нової концепції японського Skyactive, спрямованої, перш за все, на максимальну легкість всіх компонентів і агрегатів в автомобілі. На вторинному ринку це звучить не дуже багатообіцяюче для покупця, але насправді перший CX-5 виявився досить надійним.
Проблеми є в дизельній версії авто, але якщо вибрати бензинову версію, то проблеми малоймовірні. Більшість власників проїжджають 200 000 і більше кілометрів без капітального ремонту, якщо не економлять на обслуговуванні. Динаміка версії 2.0 не надто вражає, але керованість дуже хороша.
Hyundai Santa Fe третього покоління – DM
В авто використовуються бензинові двигуни з найкращою репутацією – 2.0 Turbo, 2.4 MPI і 2.4 GDI (пропоновані в Америці 3.3 – велика рідкість на європейському ринку). Дизелі об’ємом 2,0 і 2,2 найчастіше доставляють проблеми. Масла споживають багато, фільтри DPF теж недовго служать. Особлива проблема – низька якість палива. Це призводить до виходу з ладу паливних насосів і клапанів системи рециркуляції вихлопних газів. Ремонт досить дорогий.
У автомобілів випуску до 2013 року картер заднього диференціала не надто міцний і легко може зламатися, особливо на бездоріжжі. Слабким місцем також є рульова рейка, яка починає деренчати через зношування втулки рульової колонки.
Читайте також: Названо кращі дешеві авто в Україні: рідко ламаються і витрачають мало палива
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…