Автомобільні експерти розповіли, що найчастіше автомобілісти допускають одну єдину помилку – під’єднують між машинами спочатку «мінусові» проводи.
В такому випадку дуже часто можна зачепити «плюсовим» проводом корпус автомобіля, через що з’являться іскри, а газ, що накопичився під кришкою батареї старого акумулятора через знижений електроліт, разом з олійними забрудненнями моторного відсіку можуть легко спалахнути або навіть вибухнути.
Автор нагадує, що правильно спочатку підключити «плюсовий» провід донорської батареї до «плюсової» клеми акумулятора несправної машини.
Мінусовий провід, відповідно, прикріплюють на кузов або незабарвлені частини двигуна автомобіля, що заряджається.
Читайте також: Названі найбільш надійні сучасні двигуни автомобілів
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…
Взимку запотівання лобового скла в автомобілі стає чи не найбільш дратівливим явищем для водіїв. Кожен…