Автомобільні експерти розповіли, що найчастіше автомобілісти допускають одну єдину помилку – під’єднують між машинами спочатку «мінусові» проводи.
В такому випадку дуже часто можна зачепити «плюсовим» проводом корпус автомобіля, через що з’являться іскри, а газ, що накопичився під кришкою батареї старого акумулятора через знижений електроліт, разом з олійними забрудненнями моторного відсіку можуть легко спалахнути або навіть вибухнути.
Автор нагадує, що правильно спочатку підключити «плюсовий» провід донорської батареї до «плюсової» клеми акумулятора несправної машини.
Мінусовий провід, відповідно, прикріплюють на кузов або незабарвлені частини двигуна автомобіля, що заряджається.
Читайте також: Названі найбільш надійні сучасні двигуни автомобілів
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…