Автомобільні експерти розповіли, що найчастіше автомобілісти допускають одну єдину помилку – під’єднують між машинами спочатку «мінусові» проводи.
В такому випадку дуже часто можна зачепити «плюсовим» проводом корпус автомобіля, через що з’являться іскри, а газ, що накопичився під кришкою батареї старого акумулятора через знижений електроліт, разом з олійними забрудненнями моторного відсіку можуть легко спалахнути або навіть вибухнути.
Автор нагадує, що правильно спочатку підключити «плюсовий» провід донорської батареї до «плюсової» клеми акумулятора несправної машини.
Мінусовий провід, відповідно, прикріплюють на кузов або незабарвлені частини двигуна автомобіля, що заряджається.
Читайте також: Названі найбільш надійні сучасні двигуни автомобілів
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…