Ось уже кілька десятиліть частина автолюбителів самими надійними машинами вважають моделі з Німеччини. І на те є чимало причин. Незважаючи на минулі роки, ці автомобілі непогано збереглися, а їх власники витрачаються на ремонт менше, ніж власники аналогічних нових моделей. Детальніше про них – далі в огляді.
Mercedes-Benz E-Class (W124)
Седан бізнес-класу Mercedes-Benz E-Class випускався 12 років, з 1984 по 1996 рр. За цей час конвеєр покинули 2,5 мільйона примірників, багато з яких до цих пір часто зустрічаються на дорогах.
Mercedes-Benz W124 випускався з величезною кількістю опцій, багато з яких, наприклад, люк у даху і кондиціонер, далеко не завжди функціонують на вживаних примірниках. На серійні автомобілі ставилися двигуни об’ємом від 2,0 л до 3,2 літра.
Не варто брати старі версії з карбюратором або механічним уприскуванням KE-Jetronic, так як ремонт системи живлення автоматично перетворюється в квест з пошуку дефіцитних запчастин і вузько спеціалізованого автомеханіка. Найкращі варіанти двигуна – бензинові М111 і М104, а також супернадійні дизелі- «мільйонники» OM601, OM602 і OM603.
BMW 5 (E34)
В кінці 80-х і початку 90-х років у Mercedes-Benz W124 головним конкурентом був BMW 5-ї серії. За баварським седаном також закріпилася стійка слава «бандитської тачки». Автомобіль в кузові E34 має чимало шанувальників, але час невблаганно скорочує їх число. Машини BMW 5 серії, яким вже по 25-30 років, просто-напросто згнивають від часу. Знайти E34 в пристойному стані дуже непросто.
Що стосується моторів, то є як досить слабкі (об’ємом 1,8 – 2,5 літра), так і потужні версії (від 3,0 до 5,0 літрів). Двигуни з чавунним блоком циліндрів, завдяки чому їх ресурс величезний. Проблем можуть підкинути 6-циліндрові рядні мотори, які бояться перегріву, а також система зміни фаз ГРМ VANOS.
Турбодизелі BMW брати не варто, так як ТНВД і турбокомпресор мають не такий вже і великий ресурс, і ніхто не зможе вгадати, коли вони вийдуть з ладу. Версії з мотором V8 також можуть підкинути сюрпризів, так як на таких машинах дуже часто не їздять, а саме «ганяють».
Audi A6 (C4)
Audi A6 в кузові C4 випускалася з 1991 по 1997 рр., Причому до 1994 року модель називалася Audi 100.
Всі мотори для Audi A6 середини 90-х досить надійні, але можна сказати, що 2,6 і 2,8-літрові V6 краще за інших. На будь-яких двигунах тих років головне – щоб система механічного уприскування KE-Jetroniс була в порядку. Її ремонт – це завдання, перед яким пасують на багатьох СТО. А ось автоматичних коробок передач боятися не варто. Якщо немає явних проблем, стусанів, то можна сміливо брати машину з АКПП.
Кузов у Audi A6 C4 зазвичай добре зберігаються, так як якісно оцинкований, а іржавіти машина починає з передніх крил. Фарбування у цій моделі краще навіть, ніж у W124.
Читайте також: Назвали 10 доступних автомобілів відомих брендів, з якими краще не зв’язуватися
Ситуація, коли машина з автоматичною коробкою втрачає гальма під час руху, може стати шоком. «Твоя…
Водії часто сподіваються, що жовта лампочка на панелі згасне сама. Але кожен символ має свою…
На трасі Нюрбургринг з’явився прототип Audi RS3 GT – гарячий хетчбек, який може стати фінальним…
В Японії офіційно представили новий Nissan Roox 2026 – компактний мікровен, який уже викликав ажіотаж…
Mercedes-Benz готує новий компактний позашляховик, який стане молодшим братом культового G-Class. У мережі його вже…
Мийка здається буденною справою, та іноді вона може нашкодити. Українські автовласники добре знають: взимку на…