Згідно статистики продажів автомобілів у Китайській Народній Республіці видно, що майже ⅔ з проданих автомобілів є іномарки.
«Імпортні бренди третій рік поспіль випереджають вітчизняні: іноземні марки втратили [в 2020 році] 6,1% [продажів] в порівнянні з падінням китайських брендів на 8,4%. В результаті частка вітчизняних китайських брендів впала до найнижчого рівня з 2014 року – 38,2%», – повідомив аналітик ресурсу Carsalesbase Барт Демандт.
Проте, якщо дивитися за походженням марок – китайські бренди залишаються в лідерах. На частку європейських і японських марок 25% і 23,5% відповідно, частка американських марок становить 9,8%, а південнокорейських – 3,5%.
Читайте також: Названо кращі дешеві авто: витрачають мало палива і рідко ламаються
За травень 2025 року в Україні було продано 1 580 легкових автомобілів з Китаю, що…
Американський автовиробник Ford презентував модернізовану версію кросовера Territory. Судячи з даних на офіційному сайті компанії,…
Чеський автовиробник Skoda офіційно презентував заряджену версію свого компактного електричного кросовера Elroq — модифікацію RS.…
З настанням літа українські автомобілі почали стикатися з проблемою спеки, коли салон їхнього транспортного засобу…
У сучасних автомобілях повно функцій, про призначення і побічні ефекти яких водії часто навіть не…
Існує стереотип, що багаті автомобілісти воліють їздити на дорогих і розкішних автомобілях. Насправді останні дослідження…