Згідно статистики продажів автомобілів у Китайській Народній Республіці видно, що майже ⅔ з проданих автомобілів є іномарки.
«Імпортні бренди третій рік поспіль випереджають вітчизняні: іноземні марки втратили [в 2020 році] 6,1% [продажів] в порівнянні з падінням китайських брендів на 8,4%. В результаті частка вітчизняних китайських брендів впала до найнижчого рівня з 2014 року – 38,2%», – повідомив аналітик ресурсу Carsalesbase Барт Демандт.
Проте, якщо дивитися за походженням марок – китайські бренди залишаються в лідерах. На частку європейських і японських марок 25% і 23,5% відповідно, частка американських марок становить 9,8%, а південнокорейських – 3,5%.
Читайте також: Названо кращі дешеві авто: витрачають мало палива і рідко ламаються
Німецький автовиробник Volkswagen тестує автомобіль, які не потребує водія. Як пише Carscoops, на тестовий трек…
Німецький автогігант BMW активно працює над майбутньою прем’єрою нової версії свого флагманського кросовера X7. Як…
Вже через два тижні, з 1 січня 2026 року, в Україні наберуть чинності нові правила…
Німецький автовиробник Mercedes активно працює над виробництвом дешевої версії легендарного позашляховика G-Class. Як пише Carscoops,…
57-річний водій Toyota Camry у Флориді, США нещодавно зіткнувся з ДТП, яку він запам’ятає на…
Блокпости на дорогах давно стали для українських водіїв неприємною буденністю. Часті перевірки можуть дратувати, однак…