Згідно статистики продажів автомобілів у Китайській Народній Республіці видно, що майже ⅔ з проданих автомобілів є іномарки.
«Імпортні бренди третій рік поспіль випереджають вітчизняні: іноземні марки втратили [в 2020 році] 6,1% [продажів] в порівнянні з падінням китайських брендів на 8,4%. В результаті частка вітчизняних китайських брендів впала до найнижчого рівня з 2014 року – 38,2%», – повідомив аналітик ресурсу Carsalesbase Барт Демандт.
Проте, якщо дивитися за походженням марок – китайські бренди залишаються в лідерах. На частку європейських і японських марок 25% і 23,5% відповідно, частка американських марок становить 9,8%, а південнокорейських – 3,5%.
Читайте також: Названо кращі дешеві авто: витрачають мало палива і рідко ламаються
У застосунку «Дія» з'явиться нова зручна послуга для автовласників — можливість замінити свідоцтво про реєстрацію…
Придбання вживаного автомобіля — це завжди відповідальний крок. Навіть якщо машина виглядає доглянутою й проходила…
У 2025 році український авторинок, попри виклики воєнного часу та економічну нестабільність, продовжує активно розвиватися.…
Вже з 1 травня 2025 року в Україні запроваджується нова обов’язкова норма для автозаправних станцій:…
Зупинка транспортного засобу правоохоронцями — звична ситуація на українських дорогах. Проте далеко не всі дії…
Для багатьох водіїв звичка одразу вимикати двигун після зупинки авто здається логічною — мета досягнута,…