Згідно статистики продажів автомобілів у Китайській Народній Республіці видно, що майже ⅔ з проданих автомобілів є іномарки.
«Імпортні бренди третій рік поспіль випереджають вітчизняні: іноземні марки втратили [в 2020 році] 6,1% [продажів] в порівнянні з падінням китайських брендів на 8,4%. В результаті частка вітчизняних китайських брендів впала до найнижчого рівня з 2014 року – 38,2%», – повідомив аналітик ресурсу Carsalesbase Барт Демандт.
Проте, якщо дивитися за походженням марок – китайські бренди залишаються в лідерах. На частку європейських і японських марок 25% і 23,5% відповідно, частка американських марок становить 9,8%, а південнокорейських – 3,5%.
Читайте також: Названо кращі дешеві авто: витрачають мало палива і рідко ламаються
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…