Директор департаменту післяпродажного обслуговування ГК «АвтоСпецЦентр» Ігор Серебряков розповів, що автомобілям шкодить довга стоянка з вивернутими колесами. Такий спосіб збільшує у автомобілів з гідропідсилювачем керма швидкість зносу шарнірів рівних кутових швидкостей коліс. Вивернуті колеса збільшують навантаження на насос підсилювача і інші компоненти, а також є ризик пошкодження масляних патрубків.
А ось для машин з електричним підсилювачем керма така стоянка не шкідлива. При цьому тип рульового посилення не впливає на роботу шарнірів рівних кутових швидкостей з розтягнутими через неправильне паркування гумками. А це може призвести до проблем з підвіскою.
Читайте також: Електричний флагман Volkswagen буде напрочуд дешевим
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…