Директор департаменту післяпродажного обслуговування ГК «АвтоСпецЦентр» Ігор Серебряков розповів, що автомобілям шкодить довга стоянка з вивернутими колесами. Такий спосіб збільшує у автомобілів з гідропідсилювачем керма швидкість зносу шарнірів рівних кутових швидкостей коліс. Вивернуті колеса збільшують навантаження на насос підсилювача і інші компоненти, а також є ризик пошкодження масляних патрубків.
А ось для машин з електричним підсилювачем керма така стоянка не шкідлива. При цьому тип рульового посилення не впливає на роботу шарнірів рівних кутових швидкостей з розтягнутими через неправильне паркування гумками. А це може призвести до проблем з підвіскою.
Читайте також: Електричний флагман Volkswagen буде напрочуд дешевим
Kia представила оновлений Sportage 2026 року з новими характеристиками та підвищеними цінами. Дізнайтеся про зміни…
Через будівельні роботи кількість смуг для вантажівок на кордоні з Польщею зменшиться, що вплине на…
Toyota Crown став найбезпечнішим автомобілем у світі з рейтингом безпеки 95%. Подробиці тестів і характеристик…
Великі автокомпанії повертаються до двигунів внутрішнього згоряння через високі прибутки та попит на гібридні технології,…
Багато хто з молодих водіїв дивується: чому досвідчені автолюбителі, залишаючи авто на парковці, спеціально викручують…
Автомобіль — це техніка, яка потребує догляду та уважного ставлення. Але, як відзначають експерти, більшість…