Директор департаменту післяпродажного обслуговування ГК «АвтоСпецЦентр» Ігор Серебряков розповів, що автомобілям шкодить довга стоянка з вивернутими колесами. Такий спосіб збільшує у автомобілів з гідропідсилювачем керма швидкість зносу шарнірів рівних кутових швидкостей коліс. Вивернуті колеса збільшують навантаження на насос підсилювача і інші компоненти, а також є ризик пошкодження масляних патрубків.
А ось для машин з електричним підсилювачем керма така стоянка не шкідлива. При цьому тип рульового посилення не впливає на роботу шарнірів рівних кутових швидкостей з розтягнутими через неправильне паркування гумками. А це може призвести до проблем з підвіскою.
Читайте також: Електричний флагман Volkswagen буде напрочуд дешевим
Український автомобільний блогер Roma Urraco поділився зі своїми підписниками у Facebook фотографіями своєї чергової унікальної…
Гідравлічні циліндри є одним з основних елементів гідравлічних систем - їх робота дозволяє різним типам…
Спортивні автомобілі цінуються не тільки за їхню швидкість, динаміку і потужність, а й за здатність…
Сьогодні ціни на пальне в Україні високі як ніколи, що змушує водіїв частіше замислюватися про…
Під час купівлі вживаного автомобіля завжди на перше місце виходить такий параметр, як надійність, особливо,…
Зима на носі й українським автомобілістам слід бути готовим до найсуворіших її проявів, щоб вони…