Categories: Статті

Назвали компактні кросовери, які найменше втрачають у ціні за 3 роки володіння

Останнім часом набирає популярність тенденція, коли водії через кожні три-п’ять років «оновлюють» свої машини. За цей час якраз встигає вийти чергове оновлення, і вподобана модель змінює старого «залізного коня» з пробігом. Оскільки зараз стійким попитом користуються компактні кросовери, розглянемо, які саме моделі найвигідніше брати.

Незважаючи на деяке упередження у вітчизняних водіїв щодо корейських автомобілів, компактні кросовери вельми популярні на ринку. Причому це стосується як нових машин, так і примірників з пробігом, які продаються на вторинному ринку.

Не поспішає дешевшати популярний «кореєць» – Kia Sportage. На машині четвертого покоління ціна падає на 11% за перший рік володіння і всього на 5% – за наступні два роки.

Схожу динаміку повільного падіння вартості демонструє і Hyundai Tucson. Однорічні Hyundai Tucson дешевшають всього на 5%, дворічні – на 8%, а ось трирічні – вже на 20%.

Але не варто думати, що в ціні мало втрачають тільки машини з Південної Кореї. Кросовер Toyota RAV4 останнім часом постійно в списку найбільш продаваних машин, тому цей японський кросовер можна вдало продати на «вторинці». В середньому, однорічні RAV4 втрачають всього 10% ціни, дворічні – 12%, а трирічні – 16%.

В середньому, близько 12% початкової вартості втрачають за перший рік власники кросовера Mazda CX-5. А ось екземпляри до 2017 року розглядати не будемо, оскільки вони ще старої дорестайлінгової версії.

Але далеко не всі японські моделі успішні на вторинному ринку. Стабільно користується попитом Nissan Qashqai – очевидно, не найкращий вкладення, якщо порівнювати з конкурентами. Дворічні екземпляри, представлені на ринку, коштують в середньому на 17% дешевше нових Qashqai, а трирічні втрачають вже 27%.

На вторинному автомобільному ринку можна знайти чимало компактних кросоверів родом з Європи, але в наш рейтинг потрапив тільки Volkswagen Tiguan. А все тому, що серед машин віком до трьох років багато моделей дешевшають швидше азіатських конкурентів, а є і такі, яких на ринку дуже мало, щоб проводити скільки-небудь об’єктивне порівняння.

Що стосується Tiguan, то трирічних машин на ринку практично немає, оскільки в 2016 році дебютувала нова версія. А німецькі кросовери з пробігом в один рік дешевшають всього на 4% (в середньому), а дворічні – на 12%.

Recent Posts

Вбиває підвіску і провокує ДТП: чому заборонено їздити на вбитих амортизаторах

З часом у будь-якому авто зношуються амортизатори. Симптомами цього є жорстка реакція на ями та…

13.12.2025

Досі грієте двигун взимку по 15 хвилин? Ось чому це марна трата часу та палива

Серед українських водіїв існує розповсюджена думка, що чим більше грієш взимку двигун, тим краще. Дехто…

13.12.2025

ЄС може відкласти заборону бензинових авто до 2040 року: причини

Брюссель готується змінити свій курс щодо повної заборони автомобілів з ДВЗ. Наразі план розрахований на…

13.12.2025

Лобове скло замість дисплея: Hyundai готує революційну технологію в автомобілі

Корейський автовиробник Hyundai готується презентувати перший в світі автомобіль, що використовуватиме своє лобове скло замість…

13.12.2025

Брюссель таємно планує наводнити ЄС дешевими електрокарами

Європейський союз в прихованому режимі готує масове оновлення автопарку співдружності. Як пише Carscoops, проект носить…

13.12.2025

Нудить і паморочиться голова: електрокари почали провокувати одну хворобу у пасажирів

Електромобілі масово вливаються в міське життя українців. Вони всюди – в таксі, доставці, у приватних…

13.12.2025