Categories: Статті

Склали топ-3 нових кросоверів з надійними варіаторами

Раніше багато автолюбителів з обережністю ставилися до машин, оснащеним варіатором в якості коробки передач. Потрібно сказати, що тоді це було цілком обгрунтовано, адже CVT часто мали невисокий ресурс і схильність до перегріву. Однак, час не стоїть на місці, і сьогодні більшість виробників довели свої варіатори до розуму, істотно підвищивши надійність. Автомобільні експерти склали ТОП-3 нових кросоверів з найкращими варіаторами, у яких ресурс досягає 200 тис. кілометрів пробігу.

Subaru Forester

На цьому автомобілі застосований фірмовий варіатор, розроблений самою Subaru. Слід визнати, що перші покоління цієї CVT мали ряд недоліків і не найвищий ресурс. Тепер же інженери добре допрацювали дану трансмісію, попутно поліпшивши її роботу в зв’язці з системою повного приводу. Сьогоднішній «Форестер» спокійно проходять по 200 і навіть 250 тис. кілометрів при належному догляді і дотриманні рекомендацій заводу-виготовлювача.

Toyota RAV4

Нове покоління популярного кросовера пропонується з добре зарекомендуввшим себе варіатором з ефективною системою охолодження, що запобігає можливість перегріву КПП. Надійність такої конфігурації була підтверджена ще на четвертій генерації моделі, де CVT спокійно виходжують близько 200 тис. кілометрів без ремонту.

Nissan Qashqai

На відміну від більш великого і важкого X-Trail, у «Кашкая» є перевага в надійності варіаторної трансмісії. Справа в тому, що менша вага дає менше навантаження на варіатор, тому при однакових CVT у Qashqai пробіги до ремонту більше, і нерідко перевалюють за 180-200 тис. км при розміреному стилі їзди. Постійних «гонок» не люблять багато варіаторів, в тому числі і цей.

Слід зазначити, що переважна більшість варіаторів, навіть нових поколінь, які не дуже любить часту їзду в режимі «газ в підлогу». Особливості конструкції даної трансмісії заточені в першу чергу під плавність і еластичність, а для агресивної їзди краще підібрати інший тип КПП, або ж готуєтися до того, що підсумковий ресурс CVT може дещо засмутити.

Recent Posts

Вбиває підвіску і провокує ДТП: чому заборонено їздити на вбитих амортизаторах

З часом у будь-якому авто зношуються амортизатори. Симптомами цього є жорстка реакція на ями та…

13.12.2025

Досі грієте двигун взимку по 15 хвилин? Ось чому це марна трата часу та палива

Серед українських водіїв існує розповсюджена думка, що чим більше грієш взимку двигун, тим краще. Дехто…

13.12.2025

ЄС може відкласти заборону бензинових авто до 2040 року: причини

Брюссель готується змінити свій курс щодо повної заборони автомобілів з ДВЗ. Наразі план розрахований на…

13.12.2025

Лобове скло замість дисплея: Hyundai готує революційну технологію в автомобілі

Корейський автовиробник Hyundai готується презентувати перший в світі автомобіль, що використовуватиме своє лобове скло замість…

13.12.2025

Брюссель таємно планує наводнити ЄС дешевими електрокарами

Європейський союз в прихованому режимі готує масове оновлення автопарку співдружності. Як пише Carscoops, проект носить…

13.12.2025

Нудить і паморочиться голова: електрокари почали провокувати одну хворобу у пасажирів

Електромобілі масово вливаються в міське життя українців. Вони всюди – в таксі, доставці, у приватних…

13.12.2025