З 1 січня українці, як і всі європейці, почнуть їздити в містах із швидкістю 50 км на годину. Фахівці кажуть, що тяжкість наслідків ДТП при 50 і 60 км / год, відрізняється в рази. Щоб зрозуміти масштаб проблеми, потрібно звернути увагу на цифри: в АТО в 2017 році загинуло трохи менше 200 бійців, 191 на 25 грудня, в ДТП — близько 4 тисяч людей. У 20 разів більше. Про це пише блогер Сергій Марченко, передає Автотема.
Він зазначає, що противники обмеження швидкості кажуть, що реформа різко збільшить час у дорозі. Насправді, це не так. Якщо говорити про їзду в містах, основні втрати часу припадають на пробки і маленькі вулички, де і захочеш, а більше 50 не розженешся. Наприклад, в Києві від в’їзду в місто на метро Житомирська до Бессарабки 11 км. Якщо їхати їх зі швидкістю 100 км / год, як зараз їздять все, на дорогу піде 6,6 хвилин. При 50 км / год час у дорозі збільшиться ще на 6,6 хвилин. Але є нюанс — в будні, починаючи від Повітрофлотского моста, різниця в швидкості нівелюється, там починається «тягучка».
Сергій Марченко відзначає, що виходить, весь виграш у часі при дворазової різниці в швидкості складе всього 5,04 хвилини. І це проїхавши, фактично, півміста. Ці ж п’ять хвилин ти завжди простоїш на відрізку в 400 м Бессарабка-Гуллівер, де в два ряди припаркувалися мажори на Кайєн.
Водійка з США Александра Крейг поскаржилась у себе в TikTok на проблему, про яку вона…
Новітню модель розкішного Rolls-Royce Phantom помітили днями у Львові. Як пише ТопЖир, автівка мала унікальне…
В Україні корейські автомобілі давно стали одними з найбільш популярних. Це вже не «дешева альтернатива»,…
На українських дорогах нерідко можна зустріти автівки з проблисковими маячками. Деякі водії, побачивши їх, губляться…
В Україні на вторинному автомобільному ринку дуже популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі моделі,…
В Україні серед водіїв є поширена звичка піднімати на ніч двірники автомобілів. Мовляв, таким чином…