Технології розвиваються так швидко, що, здавалося б, замість звичайних дзеркал заднього виду можна встановлювати камери. Чому цього досі не роблять, розповість «Твоя МАШИНА» .
Нещодавно було інтерв’ю з приводу нового електромобіля Mercedes EQS. Його вже прирівняли до традиційних Мерседесів S-класу, тому що оснащений автомобіль на вищому рівні. Машина увібрала в себе все краще, що є у компанії: від двомоторної електричної силової установки до величезного 56-дюймового інтегрального екрану приладової панелі. Аеродинамічність теж на висоті – показник становить 0,20.
Але камер замість дзеркал не спостерігається. На думку фахівців Mercedes-Benz, картинка, постійно показує те, що відбувається позаду автомобіля, може привести до закачування водія і пасажирів. Принаймні, про це свідчать результати дослідження, де подібні симптоми з’являлися у більшості клієнтів.
Друга причина полягає в електричній природі EQS: камери дають не настільки значне збільшення аеродинаміки, щоб воно покривалося тратою енергії на живлення цих самих камер. Тобто вигоди від їх використання немає.
Хоча камери для огляду ззаду використовуються іншими компаніями на Honda E, Audi e-tron, Lexus ES. Компромісом могло б стати спільне використання камер і дзеркал: камери давали б картинку про ситуацію ззаду тільки в момент включення сигналу повороту, що допомогло б виключити сліпі зони.
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…
Поліція Сумщини звернулась до водіїв з застереженням щодо участі у сумнівних угодах щодо пригону вживаних…
Ціни на бензин в Україні і так непомірно високі, та й ще продовжують постійно підвищуватись.…