Технології розвиваються так швидко, що, здавалося б, замість звичайних дзеркал заднього виду можна встановлювати камери. Чому цього досі не роблять, розповість «Твоя МАШИНА» .
Нещодавно було інтерв’ю з приводу нового електромобіля Mercedes EQS. Його вже прирівняли до традиційних Мерседесів S-класу, тому що оснащений автомобіль на вищому рівні. Машина увібрала в себе все краще, що є у компанії: від двомоторної електричної силової установки до величезного 56-дюймового інтегрального екрану приладової панелі. Аеродинамічність теж на висоті – показник становить 0,20.
Але камер замість дзеркал не спостерігається. На думку фахівців Mercedes-Benz, картинка, постійно показує те, що відбувається позаду автомобіля, може привести до закачування водія і пасажирів. Принаймні, про це свідчать результати дослідження, де подібні симптоми з’являлися у більшості клієнтів.
Друга причина полягає в електричній природі EQS: камери дають не настільки значне збільшення аеродинаміки, щоб воно покривалося тратою енергії на живлення цих самих камер. Тобто вигоди від їх використання немає.
Хоча камери для огляду ззаду використовуються іншими компаніями на Honda E, Audi e-tron, Lexus ES. Компромісом могло б стати спільне використання камер і дзеркал: камери давали б картинку про ситуацію ззаду тільки в момент включення сигналу повороту, що допомогло б виключити сліпі зони.
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…
Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…