Фахівці розповіли про п’ять помилок, які шкодять турбованому двигуну, передає «Твоя МАШИНА» .
Першими ознаками пошкодження турбіни стають сторонні шуми з-під капота, свист, гул або вихлоп сизого кольору. Через проникнення масла крізь люфти і зазори в деталях помітно збільшується витрата палива.
Турбіна може вийти з ладу в результаті масляного голодування. Зазвичай це трапляється, якщо власник не стежить за рівнем масла, або якщо машина піддається навантаженню. Справний турбомотор в хорошому стані споживає 80 г масла на 100 л палива. Витрата зношеного двигуна може досягти 2 л масла на 100 л палива.
Також після довгої активної їзди не варто відразу глушити турбомотор. Варто дати попрацювати мотору вхолосту приблизно хвилину.
Іноді водії люблять їздити накатом, підкочуючись до світлофорів на «нейтралці». Однак це погано впливає на мотор. Деякі турбомотори компанії Subaru не терплять низького тиску масла в двигуні. Коли машина їде повільно, мастило гірше циркулює по системі.
Також не слід економити час на прогрів двигуна. Якщо на морозі не дати мотору прогрітися, то турбіна почне швидко і сильно розігріватися. Різкий перепад температур викличе деформацію металевих елементів конструкції.
Також, економлячи на бензині, водії вибирають низькооктанове паливо. Це може викликати детонацію і пошкодити поршневу групу і вкладиші.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…