Статті

Водіям перерахували 3 поширені помилки, які не можна здійснювати влітку

Спекотне літо – традиційно складний час для автомобіля, так як всі його вузли і агрегати (особливо мотор) піддаються підвищеним навантаженням. Експерти порталу «Автовзгляд» розповіли про три помилки водіїв, які можуть «вбити» силовий агрегат в літній період.

Перша з цих помилок – це відмова від весняного ТО. Тут, перш за все, мається на увазі сезонна заміна масла в двигуні (напередодні літа є сенс змінити більш рідке масло на більш густе). Також необхідно перевірити рівень і стан охолоджувальної рідини, помити при необхідності радіатори. Антифриз рекомендується міняти кожні 50 – 60 тисяч кілометрів, інакше великий ризик зіткнутися з заклинюванням помпи, обривом ременя газорозподільного механізму, закупорюванням каналів і трубок системи охолодження корозійними відкладеннями.

Друга дуже серйозна помилка, яку допускають багато водіїв в літній період – відмова від прогріву двигуна після тривалої стоянки. Потрібно пам’ятати про те, що у мотора передбачена розрахункова робоча температура, при якій теплові зазори виходять на задані значення. До того ж гідрокомпенсатори, натяжителі, фазообертачі і інші елементи, «зав’язані» на тиск масла, можуть функціонувати коректно тільки при робочій температурі. Тому, якщо ви не хочете наблизити «смерть» мотора, то потрібно витратити 1-3 хвилини на прогрів. Цього часу цілком достатньо, щоб масло розтеклося по системі.

Нарешті, третя «літня» помилка полягає в тому, що деякі водії взагалі не стежать за температурою двигуна. Експерти радять при перших же натяках на можливий перегрів, коли показники температури двигуна підуть за межі 80-90 градусів Цельсія, зупинитися, заглушити мотор і відкрити капот. Після цього потрібно почекати хвилин 10-15, щоб двигун трохи охолов і коли тиск в системі охолодження точно впаде, можна при необхідності долити в розширювальний бачок антифриз і знову запустити двигун. Якщо після цього температура все одно прагне до червоної зони, то краще не ризикувати і відвезти машину на евакуаторі до автосервісу. Перегрів двигуна може призвести до серйозних наслідків: провертаються вкладиші, плавляться поршні, тріскається ГБЦ і т. д.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025