Всі люди роблять помилки. Навіть ті, хто володіє серйозними навичками і досвідом допускають помилки. Технічне обслуговування та ремонт автомобіля в цьому відношенні є найкращим прикладом. Якщо помилки допускають навіть сертифіковані майстри, то чого можна чекати і вимагати від простих автомобілістів? Проте, потрібно намагатися бути максимально уважним і акуратним для того, щоб маленька промашка не стала приводом для капітального і дорогого ремонту у майбутньому.
1. Довіра до домкрата
А це точно абсолютно безпечно? Ось, про що потрібно запитувати себе кожен раз, коли піднімаєш машину за допомогою домкрата. Навіть найнадійніший інструмент може зламатися. Тримати машину на одному тільки домкраті – небезпечна дурість. По-перше, можна травмуватися самому. По-друге, падіння з домкрата швидше за все призведе до пошкодження кузова машини. Тому розумним кроком буде використання страхувальних стійок. Якщо таких в господарстві немає, то варто хоча б з гаражного мотлоху спорудити їх якусь подобу.
2. Не використовувати «башмак»
Це прозвучить не дуже приємно, але кладовища ломляться від людей, які сподівалися на авось. Робити так можна лише в тих ситуаціях, коли нічого іншого обставини вже не залишають. Ремонт автомобіля явно не відноситься до переліку таких ситуацій. А тому якщо хочеться ввечері повернутися до дружини або мами – використовуй противідкатний “башмак”. Завжди, в будь-якій ситуації став колодку. Навіть якщо машина стоїть на ідеально рівній поверхні. В обов’язковому порядку використовуй «башмак» якщо працюєш з уже згаданим домкратом. Крім того, покотившийся невідомо куди автомобіль з високою часткою ймовірності ще й у що-небудь стукнеться …
3. Не чекати поки охолоне
Взагалі, перед тим як залазити під кузов або під капот, було б непогано прочитати хоча б керувництво з експлуатації. Писали його люди в цілому не дурні і вже точно не мають на меті порадити що-небудь погане. На жаль, сумна практика показує, що багато автомобілістів пхають свої руки в машину під час ремонту до того, як вона охолоне. Найчастіше таку помилку роблять при заміні свічок. І якщо опік загоїться до весілля сам собою, то ось зірвана різьба свічки сама собою точно не «заживе». Доведеться звертатися до майстра і викласти за допомогу чималу копієчку.
4. Крутити фільтр «на суху»
У радянські часи багато водіїв при заміні масляного фільтра спочатку наповнювали його мастилом, а тільки потім закручували. Деякі майстри так роблять і сьогодні. Нічого поганого в цьому немає до сих пір. Що дійсно погано – це намагатися накрутити фільтр на суху. Якщо не змазати фільтр, то швидше за все правильно накрутити його не вийде, в результаті чого буде порушена герметичність конструкції, яка в свою чергу призведе до цілого валу проблем. Втім, сьогодні досить змастити по всьому діаметру тільки гумове кільце.
5. «Зліт» на нових колодках
Після заміни гальмівних колодок категорично заборонено відразу ж рушати. На жаль, про це забувають багато водіїв. Спочатку потрібно переконатися в тому, що поршні гальмівних циліндрів перейшли в робоче положення, а самі колодки досить близько прилягають до диску. Все, що потрібно зробити для цього – пару-трійку раз натиснути педаль гальма до початку руху.
Рідкість у світі автомобілів може бути як дорогоцінною спадщиною, так і викликом для власників. Однак…
Вибір правильного автомобіля для сім'ї - це не тільки про практичність і безпеку, а й…
Мало хто з водіїв зрадіє, якщо його зупинить поліція. Але якщо вже це сталося, потрібно…
Вибір кросовера може стати справжнім викликом, особливо, якщо ваш бюджет обмежений. У такій ситуації не…
Українським водіям нагадали про поширене порушення правил дорожнього руху, що призводить до трагічних наслідків. У…
Акумулятор - це серце автомобіля, що забезпечує живлення електроніки та запуск двигуна. Але як довго…