Статті

Водіям розповіли про 5 помилок при дрібному ремонті авто, які закінчуються великим ремонтом

Всі люди роблять помилки. Навіть ті, хто володіє серйозними навичками і досвідом допускають помилки. Технічне обслуговування та ремонт автомобіля в цьому відношенні є найкращим прикладом. Якщо помилки допускають навіть сертифіковані майстри, то чого можна чекати і вимагати від простих автомобілістів? Проте, потрібно намагатися бути максимально уважним і акуратним для того, щоб маленька промашка не стала приводом для капітального і дорогого ремонту у майбутньому.

1. Довіра до домкрата

А це точно абсолютно безпечно? Ось, про що потрібно запитувати себе кожен раз, коли піднімаєш машину за допомогою домкрата. Навіть найнадійніший інструмент може зламатися. Тримати машину на одному тільки домкраті – небезпечна дурість. По-перше, можна травмуватися самому. По-друге, падіння з домкрата швидше за все призведе до пошкодження кузова машини. Тому розумним кроком буде використання страхувальних стійок. Якщо таких в господарстві немає, то варто хоча б з гаражного мотлоху спорудити їх якусь подобу.

2. Не використовувати «башмак»

Це прозвучить не дуже приємно, але кладовища ломляться від людей, які сподівалися на авось. Робити так можна лише в тих ситуаціях, коли нічого іншого обставини вже не залишають. Ремонт автомобіля явно не відноситься до переліку таких ситуацій. А тому якщо хочеться ввечері повернутися до дружини або мами – використовуй противідкатний “башмак”. Завжди, в будь-якій ситуації став колодку. Навіть якщо машина стоїть на ідеально рівній поверхні. В обов’язковому порядку використовуй «башмак» якщо працюєш з уже згаданим домкратом. Крім того, покотившийся невідомо куди автомобіль з високою часткою ймовірності ще й у що-небудь стукнеться …

3. Не чекати поки охолоне

Взагалі, перед тим як залазити під кузов або під капот, було б непогано прочитати хоча б керувництво з експлуатації. Писали його люди в цілому не дурні і вже точно не мають на меті порадити що-небудь погане. На жаль, сумна практика показує, що багато автомобілістів пхають свої руки в машину під час ремонту до того, як вона охолоне. Найчастіше таку помилку роблять при заміні свічок. І якщо опік загоїться до весілля сам собою, то ось зірвана різьба свічки сама собою точно не «заживе». Доведеться звертатися до майстра і викласти за допомогу чималу копієчку.

4. Крутити фільтр «на суху»

У радянські часи багато водіїв при заміні масляного фільтра спочатку наповнювали його мастилом, а тільки потім закручували. Деякі майстри так роблять і сьогодні. Нічого поганого в цьому немає до сих пір. Що дійсно погано – це намагатися накрутити фільтр на суху. Якщо не змазати фільтр, то швидше за все правильно накрутити його не вийде, в результаті чого буде порушена герметичність конструкції, яка в свою чергу призведе до цілого валу проблем. Втім, сьогодні досить змастити по всьому діаметру тільки гумове кільце.

5. «Зліт» на нових колодках

Після заміни гальмівних колодок категорично заборонено відразу ж рушати. На жаль, про це забувають багато водіїв. Спочатку потрібно переконатися в тому, що поршні гальмівних циліндрів перейшли в робоче положення, а самі колодки досить близько прилягають до диску. Все, що потрібно зробити для цього – пару-трійку раз натиснути педаль гальма до початку руху.

Recent Posts

Десять електрокарів, які швидші, ніж ви можете собі уявити

Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…

25.11.2024

Три кросовери, які власники не хочуть продавати навіть через 20 років

Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…

25.11.2024

Десять гібридних автомобілів з мінімальними річними витратами на паливо

Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…

25.11.2024

Що потрібно покласти в багажник автомобіля до приходу зими: водієві на замітку

Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…

25.11.2024

Надійні німецькі кросовери: ТОП-6 компактних моделей

Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…

25.11.2024

Чому не можна глушити двигун одразу після зупинки автомобіля: механік дав відповідь

Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…

25.11.2024