Статьи

Новий Land Rover Defender планують тюнінгувати іржавими деталями

Бельгійське ательє Niels van Roij Design пропонує тюнінгувати Land Rover Defender деталями з металу, які схильні до прискореного процесу старіння. Також компанія пропонує альтернативні покриття, передає «Твоя МАШИНА» .

Niels van Roij Design пропонує замінити звичайні бічні вентиляційні решітки позашляховика на іржаві. Також можна встановити рифлені накладки на капот з аналогічною структурою, а також поверхнею.

Ательє показує, що до корозії можна ставитися по-різному. Замість того, щоб намагатися позбутися її, можна дати іржі волю розвиватися природним чином. Потім в будь-який момент можна зупинити процес за рахунок захисту накладок від навколишнього середовища.

Крім природної корозії пропонується покривати деталі машини металами: алюмінієм, титаном, латунню, бронзою і навіть золотом. Також для Land Rover Defender випущені ковані колеса Black Crow на 22 дюйма. Крім того, ательє показало свою версію салону з обробкою з шкіри і вуглепластика.

Share
автор
Полина

Recent Posts

Патрульний назвав аксесуари, які варто прибрати з салону: вони шкодять безпеці

У гонитві за зручністю деякі водії перетворюють салон на ярмарок марнославства – з прикрасами, гаджетами,…

16.07.2025

Коли перевищення швидкості може обернутися втратою прав: що варто знати водіям в Україні

Перевищення швидкості – це не лише про гроші. У певних випадках можна залишитися без прав.…

16.07.2025

Як приборкати страх за кермом: порада, яка справді працює

Після отримання прав більшість новачків не так їздять, як мучаться. Пітніють долоні, серце вистрибує з…

15.07.2025

ТОП-5 недорогих кросоверів з пробігом, які рідко навідують СТО

Знайти живий кросовер на вторинці зі скромним бюджетом – завдання не з легких. Ціни злетіли,…

15.07.2025

Широкі шини: які переваги вони дають водіям автомобілів

Водії часто сперечаються, які шини кращі – вузькі чи широкі. Остаточного рецепту тут немає, але…

15.07.2025

Кераміка чи метал: які гальмівні колодки ставити і коли це має значення

Гальмівні колодки – не вічні. Навіть якщо їздити спокійно, на 60–70 тисячах кілометрів вони підуть…

15.07.2025