Categories: Статті

Власники «євроблях» готові здати своїх поліції

У МВС визнали, що поки не уявляють, як відправляти «листи щастя» власникам «єврономерів» і як їх карати за це. Але, як виявилося, такий механізм готові запропонувати самі власники «євроблях». Autonews.ua дізналися, на яких умовах «АвтоЄвроСила» готова надати МВС і митникам базу власників «єврономерів», а також чому вони проти системи відеофіксації порушень в тому вигляді, в якому впроваджують в Україні.

«Вимагаємо рівних правил гри»

«Найбільшою базою авто на іноземній реєстрації є база «АвтоЄвроСила». У нас є дані про сотні тисяч авто, і вже зараз ми допомагаємо правоохоронцям шукати транспортні засоби, які знаходяться в розшуку, перешкоджати злочинності. Але поки жоден з органів влади не спробував співпрацювати з нами в цьому ключі офіційно. Ми готові надавати свої архіви як мінімум для наведення порядку в Україні. Але без офіційного співробітництва ми не будемо нікому надавати до доступу до даної інформації», – сказав голова ГО «АвтоЄвроСила» Олег Ярошевич.

Умовою для співпраці, за словами Ярошевича, може стати укладення меморандуму між державою і ГО.

«Держоргани повинні визнати «АвтоЄвроСилу» спеціалізованою організацією. Держава повинна обіцяти не перевищувати своїх повноважень, згідно із законом, відмовитися від вибіркового переслідування громадян і не використовувати важелів усних вказівок, які зараз застосовуються на різних рівнях. А ми будемо надавати свої дані для МВС, митної, міграційної служб», – сказав Олег Ярошевич.

При цьому в «АвтоЄвроСила» вважають, що МВС жодних баз від поляків і литовців не доб’ється, адже це суперечить міжнародній практиці.

«Навіть в Європі немає поняття «обміну даними» між країнами. І якщо поляк порушує швидкісний режим в Литві, то відповідальність за його вчинок не несе держава Польща. Поляка покарають тільки якщо упіймають в Литві і доведуть правопорушення. Обміну даними бути не може, тому, що законодавство кожної країни індивідуальне. Отже, в Польщі ніхто не дасть карати своїх громадян або юросіб (на яких зареєстровані «єврономери») за порушення, які на цих «єврономерах» здійснюють громадяни України», – кажуть в ГО.

«Система буде орієнтована на заробляння грошей для інвестора»

В цілому в організації кажуть, що вважають правильною ідею відеофіксації порушень, проте тому, як її збираються реалізувати в Україні, не довіряють.

«У МВС співвідношення ціни і якості на відеофіксацію немає. Цим займуться приватні інвестори. Так ось, ця приватна організація буде прямо зацікавлена ​​в тому, щоб гроші, які вона інвестує в устаткування, як можна ефективніше «працювали». Інвестор буде зацікавлений у неправильній роботі відеофіксації, а в тому, щоб вона нараховувала якомога більше штрафів і приносила якомога більше грошей. Це приватний бізнес в «городі» державної системи. Ми проти такої системи», – підсумував Олег Ярошевич.

Recent Posts

Готуйтеся витратитися на ремонт: 4 помилки водіїв, які “вбивають” двигун

Двигун є найважливішим елементом автомобіля, ремонт якого може обійтися автовласникові в цілий статок. У зв'язку…

02.05.2024

Купив права в інтернеті: що загрожує водіям із фальшивими документами в Україні

Останніми роками в Україні почастішали випадки використання водіями механічних транспортних засобів підроблених документів. Причому, багато…

02.05.2024

Які автомобілі купують українці: ТОП популярних марок і моделей

У квітні 2024 року український автомобільний ринок продовжує демонструвати стійке відновлення після періоду невизначеності та…

02.05.2024

Моргнув – втратив права: водіїв жорстко карають за безневинне порушення

В Україні існує своя автомобільна культура, яка не завжди узгоджується з вимогами закону та ПДР.…

02.05.2024

Забув права вдома: який штраф загрожує водієві в Україні та як уникнути покарання

У повсякденній метушні кожен може забути щось вдома, на роботі або в гостях. Особливо це…

02.05.2024

Як зрозуміти, що АКПП скоро зламається і потрібно терміново щось робити

Автоматична коробка передач (АКПП) - це складний і важливий пристрій в автомобілі, і її несправність…

02.05.2024