Статьи

Водіям назвали 3 причини виходу з ладу авто кондиціонера в спеку

Поширеною причиною того, що кондиціонер не охолоджує, як правило, є відсутність в ньому фреону. Але не завжди порушення подачі прохолодного повітря пов’язано саме з ним.

Експертами автомобільної галузі названі три основні причини збою в роботі кондиціонера в спеку.

Сьогодні майже кожна машина оснащена кондиціонером або більш універсальною версією терморегуляції – клімат-контролем. Більшість водіїв люблять користуватися регулюванням температури повітря в салоні, але до кінця так і не знають, як, власне, працює кондиціонер, як його слід обслуговувати і з якою періодичністю. Незнання основних принципів догляду за кондиціонером рано чи пізно призведе до його поломки.

Подача в спеку гарячого, а не холодного повітря пов’язана з відсутністю в кондиціонері фреону. Це може також бути знос шлангів.

Але сама система кондиціонування побудована так, що якщо внутрішні вентилятори не змогли охолодити агрегати пристрої до температури не перевищує +28 градусів, кондиціонер охолоджувати потоки повітря просто не зможе.

Щоб вся система кондиціонування працювала безперебійно, необхідно дотримуватися кількох основних правил:

1. Мийка радіатора. Вона повинна бути комплексною і регулярної. Він потребує мийці кожні два роки. Під час своєї роботи він забивається дрібними частинками пилу і бруду. Його непрохідність не дає двигуну працювати в необхідному режимі. Також під час мийки радіатора можна комплексно продіагностувати стан всієї системи кондиціонування. Сам радіатор має здатність руйнуватися з часом, як із зовнішнього боку, так і з внутрішньої. Від нього можуть відламана дрібні шматочки металу і пошкодити пристрій кондиціонування в середині.

2. Після приведення радіатора в порядок, необхідно протестувати як стан вентилятора, датчика температур, так і їх взаємодію між собою. Саме поломка вентилятора може стати причиною того, що кондиціонер працює тільки тоді, коли машина на ходу, і вимикається сам по собі, варто їй зупинитися.

3. Всю систему кондиціонування в машині необхідно обов’язково промивати раз в три роки. Промивання здійснюється всередині агрегату. Це дозволяє прибрати скупчилися в ньому цвіль, зайву вологу, пил і бактерії. Самому цю процедуру зробити складно. Тут необхідна робота фахівців. Але частково промити можна. Необхідно приєднати спеціальний флакон з промивної рідиною до зливного отвору по контуру. Саме з цього отвору капає зайва вода при спеці.

Як і будь-яка інша деталь автомобіля, кондиціонер вимагає ретельного і регулярного обслуговування. Спроби заощадити на цьому приведуть до неминучої його поломки або необхідності повної заміни.

Recent Posts

Жовтий сигнал загорівся на під’їзді до світлофора: тиснути на газ чи зупинитись?

Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…

22.12.2025

Nissan оновив популярну модель, дозволивши покупцям обрати розмір решітки радіатора

Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…

22.12.2025

Volkswagen офіційно виніс вирок малим бензиновим автомобілям в Європі

Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…

22.12.2025

На критично важливій трасі Одеса-Рені відновили рух

Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…

22.12.2025

Названо випадки, коли поліція має право вимагати від водія вийти з авто

В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…

22.12.2025

Suzuki готує новий дешевий кросовер: подробиці

Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…

22.12.2025