Поширеною причиною того, що кондиціонер не охолоджує, як правило, є відсутність в ньому фреону. Але не завжди порушення подачі прохолодного повітря пов’язано саме з ним.
Експертами автомобільної галузі названі три основні причини збою в роботі кондиціонера в спеку.
Сьогодні майже кожна машина оснащена кондиціонером або більш універсальною версією терморегуляції – клімат-контролем. Більшість водіїв люблять користуватися регулюванням температури повітря в салоні, але до кінця так і не знають, як, власне, працює кондиціонер, як його слід обслуговувати і з якою періодичністю. Незнання основних принципів догляду за кондиціонером рано чи пізно призведе до його поломки.
Подача в спеку гарячого, а не холодного повітря пов’язана з відсутністю в кондиціонері фреону. Це може також бути знос шлангів.
Але сама система кондиціонування побудована так, що якщо внутрішні вентилятори не змогли охолодити агрегати пристрої до температури не перевищує +28 градусів, кондиціонер охолоджувати потоки повітря просто не зможе.
Щоб вся система кондиціонування працювала безперебійно, необхідно дотримуватися кількох основних правил:
1. Мийка радіатора. Вона повинна бути комплексною і регулярної. Він потребує мийці кожні два роки. Під час своєї роботи він забивається дрібними частинками пилу і бруду. Його непрохідність не дає двигуну працювати в необхідному режимі. Також під час мийки радіатора можна комплексно продіагностувати стан всієї системи кондиціонування. Сам радіатор має здатність руйнуватися з часом, як із зовнішнього боку, так і з внутрішньої. Від нього можуть відламана дрібні шматочки металу і пошкодити пристрій кондиціонування в середині.
2. Після приведення радіатора в порядок, необхідно протестувати як стан вентилятора, датчика температур, так і їх взаємодію між собою. Саме поломка вентилятора може стати причиною того, що кондиціонер працює тільки тоді, коли машина на ходу, і вимикається сам по собі, варто їй зупинитися.
3. Всю систему кондиціонування в машині необхідно обов’язково промивати раз в три роки. Промивання здійснюється всередині агрегату. Це дозволяє прибрати скупчилися в ньому цвіль, зайву вологу, пил і бактерії. Самому цю процедуру зробити складно. Тут необхідна робота фахівців. Але частково промити можна. Необхідно приєднати спеціальний флакон з промивної рідиною до зливного отвору по контуру. Саме з цього отвору капає зайва вода при спеці.
Як і будь-яка інша деталь автомобіля, кондиціонер вимагає ретельного і регулярного обслуговування. Спроби заощадити на цьому приведуть до неминучої його поломки або необхідності повної заміни.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…