Українцям дозволять ввозити автомобілі з будь-яким стандартом «Євро»

Ми продовжуємо розкривати окремі розділи з законопроекту, винесеного зараз на громадське обговорення в Міністерстві інфраструктури. Далі цей документ повинен потрапити до Верховної Ради і, можливо, стати законом, повідомляє “Твоя МАШИНА” з посиланням на mmr.net.ua.

Якщо все так і станеться – законодавство, що стосується автомобілістів, істотно зміниться. Мова про проект закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері забезпечення безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами-членами, з іншого боку”.

У цьому матеріалі ми розглянемо, як пропонують змінити Закон України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів». Це саме той документ, який встановлює з якого числа якого року вступлять в силу певні норми Євро для нових і б/у автомобілів. Нагадаємо, що недавно в цей закон було внесено правки, які відсунули прихід екостандарту Євро-6 на 2 роки, до 1 січня 2020, інакше – Євро 6 «прийшов» б відразу після найближчого Нового року.

Закон запропоновано доповнити новою статтею 3.2, в якій наведено перелік випадків, в яких вимоги Євро не поширюються на ввезені і які вперше реєструються ТЗ. Отже, минаючи вимоги Євро, стане можливо приганяти автомобілі:
– які ввозяться громадянами, котрі переселяються на постійне місце проживання в Україну;
– які не допускаються для участі у дорожньому русі (ТЗ, призначені для роботи в шахтах, кар’єрах, морських портах чи аеропортах, сконструйовані для виконання технологічних операцій за межами доріг загального користування);
призначені для експлуатації МВС, Нацполіцією, Міноборони, Держслужбою надзвичайних ситуацій, Держприкордонслужбою, СБУ;
– призначені виключно для спортивних змагань;
– які є дослідними зразками, для тестування на дорогах загального користування перед початком серійного виробництва продукції;
– максимальна конструктивна швидкість яких не перевищує 25 км/год;
– призначені для використання в зоні АТО (і лише на період дії АТО) військовими і правоохоронцями;
– з моменту випуску яких пройшло 30 і більше років, які належать до предметів антикваріату та колекціонування.

В усіх інших випадках, тобто для всіх типів ТЗ, на які поширюються вимоги Євро зараз, все і надалі буде залишатися в силі, згідно затвердженого графіку початку дії еконорм «Євро».

Якщо спробувати пошукати авто, віком старше 30 років, які перебувають в Європі, ви отримаєте більше 30 тисяч пропозицій, цілком ймовірно, що також «на ходу», вартістю від 200-300 євро. Зрозуміло, розглядати 30-річний автомобіль як безпечний і надійний засіб для пересування ми б не рекомендували, тим не менше, в Україні і 30-річна легківка ще аж ніяк не зараховується до антикваріату.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025