Українцям дозволять ввозити автомобілі з будь-яким стандартом «Євро»

Ми продовжуємо розкривати окремі розділи з законопроекту, винесеного зараз на громадське обговорення в Міністерстві інфраструктури. Далі цей документ повинен потрапити до Верховної Ради і, можливо, стати законом, повідомляє “Твоя МАШИНА” з посиланням на mmr.net.ua.

Якщо все так і станеться – законодавство, що стосується автомобілістів, істотно зміниться. Мова про проект закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері забезпечення безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами-членами, з іншого боку”.

У цьому матеріалі ми розглянемо, як пропонують змінити Закон України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів». Це саме той документ, який встановлює з якого числа якого року вступлять в силу певні норми Євро для нових і б/у автомобілів. Нагадаємо, що недавно в цей закон було внесено правки, які відсунули прихід екостандарту Євро-6 на 2 роки, до 1 січня 2020, інакше – Євро 6 «прийшов» б відразу після найближчого Нового року.

Закон запропоновано доповнити новою статтею 3.2, в якій наведено перелік випадків, в яких вимоги Євро не поширюються на ввезені і які вперше реєструються ТЗ. Отже, минаючи вимоги Євро, стане можливо приганяти автомобілі:
– які ввозяться громадянами, котрі переселяються на постійне місце проживання в Україну;
– які не допускаються для участі у дорожньому русі (ТЗ, призначені для роботи в шахтах, кар’єрах, морських портах чи аеропортах, сконструйовані для виконання технологічних операцій за межами доріг загального користування);
призначені для експлуатації МВС, Нацполіцією, Міноборони, Держслужбою надзвичайних ситуацій, Держприкордонслужбою, СБУ;
– призначені виключно для спортивних змагань;
– які є дослідними зразками, для тестування на дорогах загального користування перед початком серійного виробництва продукції;
– максимальна конструктивна швидкість яких не перевищує 25 км/год;
– призначені для використання в зоні АТО (і лише на період дії АТО) військовими і правоохоронцями;
– з моменту випуску яких пройшло 30 і більше років, які належать до предметів антикваріату та колекціонування.

В усіх інших випадках, тобто для всіх типів ТЗ, на які поширюються вимоги Євро зараз, все і надалі буде залишатися в силі, згідно затвердженого графіку початку дії еконорм «Євро».

Якщо спробувати пошукати авто, віком старше 30 років, які перебувають в Європі, ви отримаєте більше 30 тисяч пропозицій, цілком ймовірно, що також «на ходу», вартістю від 200-300 євро. Зрозуміло, розглядати 30-річний автомобіль як безпечний і надійний засіб для пересування ми б не рекомендували, тим не менше, в Україні і 30-річна легківка ще аж ніяк не зараховується до антикваріату.

Recent Posts

Водіння в дощ: водіям розкрили секрети безпечної їзди

Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…

05.05.2024

Водіям назвали 6 ефективних способів скоротити витрату палива в автомобілі

Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…

05.05.2024

Водіям розкрили лайфхак із ключами автомобіля, який рятує від спеки влітку

Багато водіїв навіть не підозрюють, що ключі їхніх автомобілів, крім основних, мають і додаткові функції.…

05.05.2024

Гроші на вітер: на якій швидкості не можна відчиняти вікна в автомобілі, щоб не витрачати даремно паливо

Існує безліч рекомендацій для водіїв щодо економії пального в автомобілі, проте мало хто знає, що…

05.05.2024

Чому під час купівлі вживаного автомобіля потрібно уникати машини на “механіці”

Багато автолюбителів відчувають ностальгію за часами, коли автомобілі з механічною коробкою передач були нормою, але…

05.05.2024

5 автомобільних брендів із найвідданішими шанувальниками

Купівля автомобіля - це не тільки придбання транспортного засобу, а й створення зв'язку з брендом.…

05.05.2024