За 9 днів роботи станцій WiM, вмонтованих в дорожнє полотно для визначення перевантаження фур було виявлено 3849 порушень.
Найбільша кількість порушень – 1140 – зафіксовано на автодорозі М22 «Полтава – Олександрія».
Друге місце займає ділянку траси Н23 «Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя» з цифрою в 583 порушення.
Третім в рейтингу стала дорога М07 «Київ – Ковель – Ягодин» – 566 порушень.
У спекотну погоду фури дуже сильно псують дорожнє покриття, тому по всій країні зараз встановлено майже 50 комплексів, які зчитують всі потрібні параметри і відправляють інформацію про всі порушення на портал відкритих даних. А незабаром перевізники зможуть користуватися сервісом “Опендатабот”
Повноцінна робота комплексів запланована на вересень цього року. Відповідальність за порушення буде нести не тільки водій, але і компанія, яка здійснює перевезення. Розмір штрафу буде варіюватися від 8 500 до 51 000 грн.
До осені автоматична система контролю буде працювати в тестовому режимі, порушникам буде відправлятися ознайомлювальний лист. Але за висновком перших 9 пробних днів порушення склали 131 801 000 гривен.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…