Lamborghini 10 років успішно працює на мексиканському ринку, відзначивши цю подію випуском спецверсій Huracan Evo. Представництво компанії в Мексиці продемонструвало чотири неповторні моделі, розраховані на локальний ринок. Дизайн оригінальних спорткарів розроблений дистриб’ютором марки Grand Chelem спільно зі студією Ad Personam. Кожен автомобіль – це один елемент мексиканської культури: Vita (життя), Morte (смерть), Sogno (сон) і Tempo (час).
Флагманом лінійки є зелений Verde Ermes з золотистими елементами Oro Elios. Він знаменує плинність життя, свободу та удачу, що передали через зображення орла в салоні.
Суперкар Huracan Morte має емблему з черепом, що символізує смерть. Його кузов оформлений в кольорі Blu Astraeus. Завершують композицію бронзові елементи Bronzo Serse та оббивка салону Blu Teia Vintage.
Модель Huracan Evo Sogno світло-блакитного відтінку Blu Symi та золотистого Oro Elios доповнені зображенням двоголового дракона. Безсумнівно, такий дизайн здатний відтворити дух мексиканського фольклору.
Huracan Evo Tempo в чорному варіанті – символ співпраці та дружби Lamborghini з Мексикою. Він переданий у вигляді змії, яка, скидаючи шкіру, переосмислює себе. Тут використані відтінки Nero Nemesis та Bronzo Serse. У переважно темних фарбах виконаний також салон.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…