Відомий німецький бренд Bosch розробив для електромобілів варіативну трансмісію, яка позначається як CVT4EV.
Як заявляє виробник, варіатор може дозволити збільшити динаміку і запас ходу електромобілів, але головне – зробити їх дешевше.
Варіатор має можливість змінювати передавальне число, для більш розміреної їзди, витрачаючи ресурси даремно.
Виходить, що якщо варіатор робить електромобіль більш ефективним, то в парі з ним може працювати не такий потужний електромотор і АКБ не такої великої ємності, що дозволяє зменшити вартість самого автомобіля при збереженні тих же характеристик.
Німці підкреслюють, що сама коробка являє собою злегка модифіковану версію традиційного ремінного варіатора, який вже протестували на Volkswagen e-Golf. Випробування показали надбавку за ключовими параметрами на 4%.
У Європі більше не вироблятимуть Hyundai i20 N та i30 N. Причина – жорсткі екостандарти.…
На більшості вантажних колонок бензинового пістолета не знайти. Тільки дизель. Це не випадковість, а цілком…
Коли з-під капота валить дим, водій мимоволі хапається за ручку. Хочеться побачити, що не так.…
Українські водії почали частіше рахувати, скільки реально проїжджає авто на одному баку. І нерідко виходить:…
Дехто з водіїв любить бачити стрілку тахометра в самому низу. Кажуть, так машина менше їсть.…
Сідаючи в авто, більшість людей обирає місце навмання. Хтось ближче до вікна, хтось – на…