Відомий німецький бренд Bosch розробив для електромобілів варіативну трансмісію, яка позначається як CVT4EV.
Як заявляє виробник, варіатор може дозволити збільшити динаміку і запас ходу електромобілів, але головне – зробити їх дешевше.
Варіатор має можливість змінювати передавальне число, для більш розміреної їзди, витрачаючи ресурси даремно.
Виходить, що якщо варіатор робить електромобіль більш ефективним, то в парі з ним може працювати не такий потужний електромотор і АКБ не такої великої ємності, що дозволяє зменшити вартість самого автомобіля при збереженні тих же характеристик.
Німці підкреслюють, що сама коробка являє собою злегка модифіковану версію традиційного ремінного варіатора, який вже протестували на Volkswagen e-Golf. Випробування показали надбавку за ключовими параметрами на 4%.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…