Зовсім недавно заступник міністра інфраструктури Анна Юрченко заявила, що в Україні побудують шість платних автодоріг, а ось глава Мінінфраструктури Олександр Кубрак спростував цю інформацію і заявив, що проект будівництва шести доріг передбачає державно-приватне партнерство, а не концесію, тому з водіїв плата стягуватися не буде.
Він пояснив, що проекти державно-приватного партнерства – це формат “оплати частинами” інвестору від держави, без плати за проїзд.
Також внески інвестора в рамках такого будівництва будуть компенсуватися за державний кошт, а не з кишені водіїв.
Сьогодні на етапі розробки знаходяться два потенційних концесійні проекти: будівництво дороги Стрий-Мукачево і будівництво дороги Краковець-Броди-Рівне.
Міністр також зазначив, що гранична вартість зняття плати за проїзд визначена виключно для концесійних проектів.
Крім того, Кубрак додав, що дороги “Великого будівництва” ніколи не будуть платними.
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…