Зовсім недавно заступник міністра інфраструктури Анна Юрченко заявила, що в Україні побудують шість платних автодоріг, а ось глава Мінінфраструктури Олександр Кубрак спростував цю інформацію і заявив, що проект будівництва шести доріг передбачає державно-приватне партнерство, а не концесію, тому з водіїв плата стягуватися не буде.
Він пояснив, що проекти державно-приватного партнерства – це формат “оплати частинами” інвестору від держави, без плати за проїзд.
Також внески інвестора в рамках такого будівництва будуть компенсуватися за державний кошт, а не з кишені водіїв.
Сьогодні на етапі розробки знаходяться два потенційних концесійні проекти: будівництво дороги Стрий-Мукачево і будівництво дороги Краковець-Броди-Рівне.
Міністр також зазначив, що гранична вартість зняття плати за проїзд визначена виключно для концесійних проектів.
Крім того, Кубрак додав, що дороги “Великого будівництва” ніколи не будуть платними.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…