Компанія CATL представила акумулятори нового типу для електрокарів, передає «Твоя МАШИНА» .
Іонно-натрієві елементи мають новий хімічний склад. Такі батареї мають меншу щільність енергії, ніж літій-фосфатні батареї (LFP), однак у нового типу є інші переваги.
Нова батарея CATL була створена як альтернатива традиційним літій-іонним елементам. В її виготовленні не застосовуються дорогі і рідкісні матеріали, яких постійно не вистачає.
Нові батареї будуть виготовлятися в модулях, ідентичних літій-іонним акумуляторам. Тобто їх можна буде встановлювати в нинішніх шасі без застосування нових компонентів.
Щільність енергії становить 160 Втч на кілограм, а заряджати батареї можна на надшвидких станціях. У продаж батареї будуть готові вступити в 2023 році, при цьому коштувати вони будуть дешевше, ніж акумулятори LFP.
Крім того, такі батареї не будуть боятися холоду. У тестах на роботу при -20 градусах акумулятори мали ємність всього на 10% нижче, ніж при комфортній температурі.
Компанія вже розробляє друге покоління акумуляторів, обіцяючи підвищити ємність до 200 Втч / кг, хоча і 160 Втч / кг стали рекордом. У порівнянні з LFP, іонно-натрієві елементи дешевші, при цьому такі ж міцні і надійні.
Toyota готує до виробництва новий позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року – доступніший, ніж навіть…
Багато водіїв думають, що заміна лише двох шин на повнопривідному авто – це розумна економія.…
Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…
Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…
Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…
Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…