Компанія CATL представила акумулятори нового типу для електрокарів, передає «Твоя МАШИНА» .
Іонно-натрієві елементи мають новий хімічний склад. Такі батареї мають меншу щільність енергії, ніж літій-фосфатні батареї (LFP), однак у нового типу є інші переваги.
Нова батарея CATL була створена як альтернатива традиційним літій-іонним елементам. В її виготовленні не застосовуються дорогі і рідкісні матеріали, яких постійно не вистачає.
Нові батареї будуть виготовлятися в модулях, ідентичних літій-іонним акумуляторам. Тобто їх можна буде встановлювати в нинішніх шасі без застосування нових компонентів.
Щільність енергії становить 160 Втч на кілограм, а заряджати батареї можна на надшвидких станціях. У продаж батареї будуть готові вступити в 2023 році, при цьому коштувати вони будуть дешевше, ніж акумулятори LFP.
Крім того, такі батареї не будуть боятися холоду. У тестах на роботу при -20 градусах акумулятори мали ємність всього на 10% нижче, ніж при комфортній температурі.
Компанія вже розробляє друге покоління акумуляторів, обіцяючи підвищити ємність до 200 Втч / кг, хоча і 160 Втч / кг стали рекордом. У порівнянні з LFP, іонно-натрієві елементи дешевші, при цьому такі ж міцні і надійні.
У Європі більше не вироблятимуть Hyundai i20 N та i30 N. Причина – жорсткі екостандарти.…
На більшості вантажних колонок бензинового пістолета не знайти. Тільки дизель. Це не випадковість, а цілком…
Коли з-під капота валить дим, водій мимоволі хапається за ручку. Хочеться побачити, що не так.…
Українські водії почали частіше рахувати, скільки реально проїжджає авто на одному баку. І нерідко виходить:…
Дехто з водіїв любить бачити стрілку тахометра в самому низу. Кажуть, так машина менше їсть.…
Сідаючи в авто, більшість людей обирає місце навмання. Хтось ближче до вікна, хтось – на…