Компанія CATL представила акумулятори нового типу для електрокарів, передає «Твоя МАШИНА» .
Іонно-натрієві елементи мають новий хімічний склад. Такі батареї мають меншу щільність енергії, ніж літій-фосфатні батареї (LFP), однак у нового типу є інші переваги.
Нова батарея CATL була створена як альтернатива традиційним літій-іонним елементам. В її виготовленні не застосовуються дорогі і рідкісні матеріали, яких постійно не вистачає.
Нові батареї будуть виготовлятися в модулях, ідентичних літій-іонним акумуляторам. Тобто їх можна буде встановлювати в нинішніх шасі без застосування нових компонентів.
Щільність енергії становить 160 Втч на кілограм, а заряджати батареї можна на надшвидких станціях. У продаж батареї будуть готові вступити в 2023 році, при цьому коштувати вони будуть дешевше, ніж акумулятори LFP.
Крім того, такі батареї не будуть боятися холоду. У тестах на роботу при -20 градусах акумулятори мали ємність всього на 10% нижче, ніж при комфортній температурі.
Компанія вже розробляє друге покоління акумуляторів, обіцяючи підвищити ємність до 200 Втч / кг, хоча і 160 Втч / кг стали рекордом. У порівнянні з LFP, іонно-натрієві елементи дешевші, при цьому такі ж міцні і надійні.
Гібридні модифікації автомобілів сьогодні часто сприймаються більше як транзитний перехід на шляху до повної електрифікації,…
Угар моторного мастила - одна з найпоширеніших і водночас ігнорованих проблем серед автомобілістів. Непомітний для…
Якщо мова заходить про німецькі кросовери, то, поряд з високою якістю і витриманим стилем, на…
Багато водіїв вважають, що регулярно мити машину, особливо взимку, зовсім необов'язково, і взагалі - це…
Сьогодні ми звикли, що повноцінний автомобіль важить понад тонну, але в історії автомобілебудування були випадки,…
Позашляховик Toyota Land Cruiser давно став іконою у своєму сегменті, пропонуючи розкіш, комфорт і надійність…