Головною проблемою для підзарядки автомобілів на електротязі є довгий процес зарядки. У міському середовищі такий вид транспорту більш зручний, ніж в далеких поїздках.
Компанія Hyundai має намір бути лідером у швидкості поповнення запасів акумуляторів і збирається надавати клієнтам можливість дуже швидкої зарядки.
До слова, гранична потужність заряду вже не є головним чинником, так як важливим моментом є визначення зручності експлуатації і швидкість зарядки до 80%.
У платформі E-GMP застосовується більш прогресивна система, яка дозволяє зарядити батарею з 10% до 80% всього за 18 хвилин. Електромобілю Ioniq 5, який побудований, як раз таки, на базі цієї платформи, швидке поповнення заряду цілком під силу.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…