Головною проблемою для підзарядки автомобілів на електротязі є довгий процес зарядки. У міському середовищі такий вид транспорту більш зручний, ніж в далеких поїздках.
Компанія Hyundai має намір бути лідером у швидкості поповнення запасів акумуляторів і збирається надавати клієнтам можливість дуже швидкої зарядки.
До слова, гранична потужність заряду вже не є головним чинником, так як важливим моментом є визначення зручності експлуатації і швидкість зарядки до 80%.
У платформі E-GMP застосовується більш прогресивна система, яка дозволяє зарядити батарею з 10% до 80% всього за 18 хвилин. Електромобілю Ioniq 5, який побудований, як раз таки, на базі цієї платформи, швидке поповнення заряду цілком під силу.
З приходом літа в Україні температура атмосферного повітря нерідко перевищує позначку +30°C, що означає, що…
Спортивні автомобілі є пристрастю багатьох водіїв, але їх відлякує як ціна, так і витрати на…
Дизельні двигуни, як відомо, прогріваються повільніше, особливо це відчутно в зимовий період. Автовласники нерідко побоюються,…
Будь-який більш-менш досвідчений автомобіліст знає, що автомобільна гума є звичайним витратним матеріалом, який має свій…
Сьогодні українські автомобілісти шукають різні способи заощадити на заправці своїх транспортних засобів, оскільки ціни на…
Автомобілебудівний концерн Stellantis зареєстрував патент на нову триступеневу коробку передач для електромобілів. Як повідомляє Motor1,…