Власники транспортних засобів з іноземною реєстрацією не йдуть на компроміс з українською владою, незважаючи на те, що їм була запропонована “амністія”.
Про це заявив член комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики, народний депутат від фракції “Народний фронт” Вадим Сидорчук, передає “Обозреватель“.
«Фактично для вирішення проблеми автомобілів з реєстрацією на європейських номерах потрібен компроміс. Але, як показує практика і робота нашого комітету з ініціативною групою , власники цих авто не хочуть йти на компроміс. А умови, які вони висувають, не можуть бути задоволені повністю, адже власники інших авто будуть поставлені в нерівні умови з ними. По суті, всіх інших автовласників змусять платити за інших. А ті, хто справно платить податки і всі збори, не повинні платити за інших», – зазначив нардеп.
Сидорчук зазначив, що на одному з останніх засідань податкового комітету пролунала пропозиція глави комітету про зниження зборів для власників авто на європейських номерах в межах 20-30%. Це так звана разова амністія для “євроблях”, щоб вони пройшли реєстрацію в Україні. Але і ця пропозиція не була схвалена власниками таких авто, які продовжують наполягати на скасуванні будь-яких відрахувань до бюджету для реєстрації авто і зниженні ввізних мит.
«Тому поки що складно дати відповідь, коли ця проблема буде вирішена на законодавчому рівні. В середу, 7 лютого, буде засідати наш комітет. І це питання буде знову на порядку денному», – повідомив політик.
Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…
Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…
Багато водіїв навіть не підозрюють, що ключі їхніх автомобілів, крім основних, мають і додаткові функції.…
Існує безліч рекомендацій для водіїв щодо економії пального в автомобілі, проте мало хто знає, що…
Багато автолюбителів відчувають ностальгію за часами, коли автомобілі з механічною коробкою передач були нормою, але…
Купівля автомобіля - це не тільки придбання транспортного засобу, а й створення зв'язку з брендом.…