Електрифікація йде повним ходом, але все ще залишається головна проблема – маленька ємність акумуляторів, передає «Твоя МАШИНА» .
Літій-іонні батареї не можуть зберігати багато енергії, тому дають запас ходу в середньому 300 км.
Однак в Японії шукають способи збільшення ємності. Так, в даний момент ставки зроблені на літій-сірчані батареї, які можуть дозволити проїхати автомобілю 500 км без підзарядки.
Але головний мінус нової технології – недовговічність літій-сірчаних батарей. Їх компоненти нестабільні, а якість відносно швидко погіршується. Між літієм і сіркою відбувається реакція, в результаті якої відбувається полісульфід літію.
В даний час полісульфіди утворюються дуже швидко, тобто довго акумулятор служити не може. Але якщо вийде зробити так, щоб полісульфід літію перетворювався в сульфід літію або персульфід літію, то вийшло б отримати стабільний елемент.
Саме цим і займаються в даний момент. Японцям вже вдалося отримати батарею, яка заряджається набагато швидше літій-іонної.
Дослідні зразки літій-сірчаних акумуляторів вже проходять інтенсивні випробування, і після 200 циклів їх ефективність майже не змінюється. Розробки по підвищенню працездатності ще тривають.
З приходом літа в Україні температура атмосферного повітря нерідко перевищує позначку +30°C, що означає, що…
Спортивні автомобілі є пристрастю багатьох водіїв, але їх відлякує як ціна, так і витрати на…
Дизельні двигуни, як відомо, прогріваються повільніше, особливо це відчутно в зимовий період. Автовласники нерідко побоюються,…
Будь-який більш-менш досвідчений автомобіліст знає, що автомобільна гума є звичайним витратним матеріалом, який має свій…
Сьогодні українські автомобілісти шукають різні способи заощадити на заправці своїх транспортних засобів, оскільки ціни на…
Автомобілебудівний концерн Stellantis зареєстрував патент на нову триступеневу коробку передач для електромобілів. Як повідомляє Motor1,…