Електрифікація йде повним ходом, але все ще залишається головна проблема – маленька ємність акумуляторів, передає «Твоя МАШИНА» .
Літій-іонні батареї не можуть зберігати багато енергії, тому дають запас ходу в середньому 300 км.
Однак в Японії шукають способи збільшення ємності. Так, в даний момент ставки зроблені на літій-сірчані батареї, які можуть дозволити проїхати автомобілю 500 км без підзарядки.
Але головний мінус нової технології – недовговічність літій-сірчаних батарей. Їх компоненти нестабільні, а якість відносно швидко погіршується. Між літієм і сіркою відбувається реакція, в результаті якої відбувається полісульфід літію.
В даний час полісульфіди утворюються дуже швидко, тобто довго акумулятор служити не може. Але якщо вийде зробити так, щоб полісульфід літію перетворювався в сульфід літію або персульфід літію, то вийшло б отримати стабільний елемент.
Саме цим і займаються в даний момент. Японцям вже вдалося отримати батарею, яка заряджається набагато швидше літій-іонної.
Дослідні зразки літій-сірчаних акумуляторів вже проходять інтенсивні випробування, і після 200 циклів їх ефективність майже не змінюється. Розробки по підвищенню працездатності ще тривають.
Колір автомобіля для більшості автомобілістів має суто естетичне, інколи практичне та економічне значення. Мало хто…
Українці продовжують виявляти стійкий інтерес до вживаних автомобілів, імпортованих з-за кордону. Згідно з даними, наданими…
У Закарпатському обласному територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки (ТЦК і СП) відреагували на звинувачення…
З 1 травня набули чинності нові зміни до Правил дорожнього руху (ПДР) в Україні. Серед…
В Україні незабаром може з'явитися новий штраф для автовласників. Законопроєкт №10216 вже внесено на розгляд…
Практично кожен водій в Україні знає, що сідати керувати автомобілем п'яним або пити за кермом…