Електрифікація йде повним ходом, але все ще залишається головна проблема – маленька ємність акумуляторів, передає «Твоя МАШИНА» .
Літій-іонні батареї не можуть зберігати багато енергії, тому дають запас ходу в середньому 300 км.
Однак в Японії шукають способи збільшення ємності. Так, в даний момент ставки зроблені на літій-сірчані батареї, які можуть дозволити проїхати автомобілю 500 км без підзарядки.
Але головний мінус нової технології – недовговічність літій-сірчаних батарей. Їх компоненти нестабільні, а якість відносно швидко погіршується. Між літієм і сіркою відбувається реакція, в результаті якої відбувається полісульфід літію.
В даний час полісульфіди утворюються дуже швидко, тобто довго акумулятор служити не може. Але якщо вийде зробити так, щоб полісульфід літію перетворювався в сульфід літію або персульфід літію, то вийшло б отримати стабільний елемент.
Саме цим і займаються в даний момент. Японцям вже вдалося отримати батарею, яка заряджається набагато швидше літій-іонної.
Дослідні зразки літій-сірчаних акумуляторів вже проходять інтенсивні випробування, і після 200 циклів їх ефективність майже не змінюється. Розробки по підвищенню працездатності ще тривають.
Літо розслабляє. Дороги – сухі, повітря – спекотне, вікна й люки – навстіж. У таку…
Українські водії часто обмежуються «п’ятисоткою» на заправці. Зручно, швидко, без зайвих розрахунків. Але така «економія»…
Настають чергові спекотні дні – і рука сама тягнеться до кнопки кондиціонера. Але якщо з…
Деякі водії свідомо відкладають поїздку на заправку. Причини знайомі – грошей мало, маршрут незручний, часу…
Попит на кросовери та позашляховики зростає майже два десятиліття. Автовиробники штампують їх, як під копірку…
У час, коли бензин і дизель піднімаються в ціні частіше, ніж курс долара, питання витрати…