У мережі все частіше стали з’являтися нові подробиці про електричний позашляховик Mercedes EQG. Дане виконання легендарного джипа може зберегти рамну конструкцію, при цьому отримавши енергоємну батарею.
Проект цього авто може бути представлений вже в вересні 2021 року на автомобільній виставці IAA в Мюнхені. А поки, зарубіжні видання отримали в своє розпорядження нові подробиці електричного “Геліка”.
Розкішний позашляховик, побудований Magna Steyr, збереже шасі з рамою. Таким чином, у електричного виконання G-class будуть приблизно такі ж позашляхові можливості як і в звичайній версії моделі з ДВЗ.
Британський журнал стверджує, що інженери збережуть рамну конструкцію і адаптують її для роботи з електроприводом. Замість того, щоб використовувати платформу EVA, використовувану для спеціальних електричних моделей, таких як EQS і майбутній EQE, новий EQG буде заснований на тій же архітектурі що і G-class, який оснащується ДВС, але при цьому, успадкує батарею від флагманського електромобіля компанії. Вважається, що величезна колісна база G-класу в 2890 мм може вмістити 107,8-кіловатнy батарею від розкішного седана EQS.
Американський автоблогер, механік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер розкрив водіям головну проблему будь-якого автомобіля,…
Японський автомобільний бренд Toyota відомий надійністю і довговічністю своїх автомобілів. Жоден авторитетний рейтинг якості не…
У кожному автомобілі з часом можуть виникати найрізноманітніші несправності. З деякими ще можна якось їздити…
Незвичайні запахи в автомобілі самі по собі мають насторожити автомобіліста. Водночас є запахи, які додатково…
Кришка розширювального бачка може здатися недосвідченим водіям другорядним елементом в автомобілі, проте її роль часто…
Автомобіль є дуже недешевою інвестицією, до якої завжди слід підходити відповідально. Нерідко трапляється так, що…