Кросовер XUV700 має схожість з XUV500, який він замінює, але йому все ж вдалося отримати свою власну унікальну ідентичність.
Дизайн передньої решітки радіатора, новий логотип компанії, C-образні ДХВ, гострий дизайн задніх ліхтарів і навіть висувні дверні ручки – все це допомагає створити свіжий зовнішній вигляд.
Усередині новинки є два екрани з діагоналлю 10,25 дюйма. Незважаючи на те, що це трьохрядний позашляховик, навіть для пасажирів останнього ряду може бути достатньо місця.
У топ-версіях автомобіль має сім подушок безпеки, АBS, ESP, камери кругового огляду, електронне стоянкове гальмо, екстрене автогальмування, адаптивний круїз-контроль з обмежувачем швидкості, утримання в смузі, моніторинг сліпих зон, розпізнавання дорожніх знаків і сонливості водія.
Під капотом може розташовуватися бензиновий агрегат на 200 к.с. і 380 Нм крутного моменту, а також дизельні двигуни потужністю 155 к.с. 360 Нм і 185 к.с. 420 Нм. У парі з цими моторами може бути як шестиступінчаста МКПП, так і шестиступінчаста АКПП. Розгін до 100 км/год займає 5 секунд.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…