Вперше за 50 років на Тернопільщині взялися за ремонт моста через річку Серет, передає «Твоя МАШИНА» .
Головне завдання – зробити пролетное будова, яке б витримало потік транспорту, так як траса Н-18 нa Тернопільщині регулярно завантажена. Це основний туристичний маршрут в напрямку Карпат.
Міст планують зробити арочним. Уже побудовано три основних елементи моста, а саме гофрований арка і дві прогонові труби.
Пролітні труби призначені для того, щоб попускати великі потоки води. На вході і виході з труб на щебеневу підставі будуть побудовані матраци Рено (розміри: 3х2х0,23 м), щоб зміцнити заплави річки. Міст збільшиться до 9 метрів. Тротуари з обох сторін будуть по 1,5 метра в ширину.
У даний момент на мосту проходять наступні роботи:
• Бетонування портальних стінок і открилок;
• Пошарова відсипання піщаної суміші з ущільненням;
• Будівництво підпірної стінки з габіонів Террамеш (розміри: 4х2х1 м) для зміцнення насипу моста;
Як будують габіони:
Спочатку їх розташовують на поверхні без наповнювача та вирівнюють. Потім їх заповнюють різними фракціями каменю і щебеню. Особлива увага приділяється розміщенню каменю всередині конструкції. Саме від нього залежить термін експлуатації, міцність, надійність. Всі технологічні процеси контролює представник незалежного технічного нагляду. На цьому об’єкті це консорціум «Техексперт інжиніринг».
Останнім часом в Україні електрокари набувають великої популярності, проте купувати ці машини з салону мало…
Будь-яка купівля автомобіля - це важлива подія, що вимагає не тільки фінансових інвестицій, а й…
У міру того, як автомобільний ринок еволюціонує, споживачі стають дедалі зацікавленішими в уживаних автомобілях. Це…
Після заміни шин на літні у автовласників одразу ж постає питання, що робити із зимовим…
Рідкість у світі автомобілів може бути як дорогоцінною спадщиною, так і викликом для власників. Однак…
Вибір правильного автомобіля для сім'ї - це не тільки про практичність і безпеку, а й…