Вперше за 50 років на Тернопільщині взялися за ремонт моста через річку Серет, передає «Твоя МАШИНА» .
Головне завдання – зробити пролетное будова, яке б витримало потік транспорту, так як траса Н-18 нa Тернопільщині регулярно завантажена. Це основний туристичний маршрут в напрямку Карпат.
Міст планують зробити арочним. Уже побудовано три основних елементи моста, а саме гофрований арка і дві прогонові труби.
Пролітні труби призначені для того, щоб попускати великі потоки води. На вході і виході з труб на щебеневу підставі будуть побудовані матраци Рено (розміри: 3х2х0,23 м), щоб зміцнити заплави річки. Міст збільшиться до 9 метрів. Тротуари з обох сторін будуть по 1,5 метра в ширину.
У даний момент на мосту проходять наступні роботи:
• Бетонування портальних стінок і открилок;
• Пошарова відсипання піщаної суміші з ущільненням;
• Будівництво підпірної стінки з габіонів Террамеш (розміри: 4х2х1 м) для зміцнення насипу моста;
Як будують габіони:
Спочатку їх розташовують на поверхні без наповнювача та вирівнюють. Потім їх заповнюють різними фракціями каменю і щебеню. Особлива увага приділяється розміщенню каменю всередині конструкції. Саме від нього залежить термін експлуатації, міцність, надійність. Всі технологічні процеси контролює представник незалежного технічного нагляду. На цьому об’єкті це консорціум «Техексперт інжиніринг».
Японські автомобілі високо цінуються в Україні за їхню надійність, технологічність і доступність. Зокрема це стосується…
Багажник на даху автомобіля - дуже практична річ, яка дає змогу перевозити додатковий вантаж, не…
Якщо вам подобається Porsche Cayenne, але ви не можете дозволити собі його купівлю, завжди є…
Зима несе автомобілістам масу викликів, серед яких можуть бути і труднощі із запуском двигуна в…
Сегмент SUV сьогодні на піку популярності на автомобільному ринку в Україні та в усьому світі.…
Купівля автомобіля - це важлива подія, до якої потрібно підходити максимально серйозно та відповідально, оскільки…