Електромобілі мають ряд переваг, але запас ходу – точно не одне з них. Однак українці знайшли спосіб, як вибратися з цієї ситуації, передає «Твоя МАШИНА» .
Нові моделі можуть проїжджати без підзарядки до 500 км, але не кожному такі машини по кишені. Бюджетні моделі мають запас ходу лише 200 км, а старі екземпляри і того менше.
Також варто враховувати, що 80% електрокарів в Україні ввезено вже з пробігом, а їх вік становить 5-10 років. В результаті від колишнього запасу ходу залишається 100-150 км. Особливо помітні такі обмеження взимку, коли частина енергії витрачається на опалення. Щоб збільшити запас ходу, українці встановлюють на електрокари ГБО.
Але це не ГБО в звичному плані, а спеціальна система. Її основою є газовий балон, який підключений до грубки. Так можна прогрівати салон, що не витрачаючи енергію акумулятора. Найчастіше ГБО встановлюють власники старих Nissan Leaf і Renault Zoe. Така установка коштує 8-15 тис. Грн в залежності від ємності і типу балона, а також від марки електромобіля.
Японський виробник преміальних автомобілів Lexus готується випустити власний суперкар LFR. Прототип новинки в камуфляжі помітили…
Багато українських автомобілістів під час їзди під нахилом вважають, що для економії палива можна рухатися…
У США спостерігається стрімке падіння цін на легендарний позашляховик Jeep Wrangler. Як пише Motorbiscuit з…
В Україні помітили перші моделі нового Volvo EX90. Цей кросовер є найбільш технологічним електрокаром шведського…
Останніми роками в Україні стала популярною послуга накачування автомобільних шин азотом. Вона коштує чимало, але…
З настанням літа в невеликих населених пунктах місцеві жителі з метою економії стали активніше використовувати…