Електромобілі мають ряд переваг, але запас ходу – точно не одне з них. Однак українці знайшли спосіб, як вибратися з цієї ситуації, передає «Твоя МАШИНА» .
Нові моделі можуть проїжджати без підзарядки до 500 км, але не кожному такі машини по кишені. Бюджетні моделі мають запас ходу лише 200 км, а старі екземпляри і того менше.
Також варто враховувати, що 80% електрокарів в Україні ввезено вже з пробігом, а їх вік становить 5-10 років. В результаті від колишнього запасу ходу залишається 100-150 км. Особливо помітні такі обмеження взимку, коли частина енергії витрачається на опалення. Щоб збільшити запас ходу, українці встановлюють на електрокари ГБО.
Але це не ГБО в звичному плані, а спеціальна система. Її основою є газовий балон, який підключений до грубки. Так можна прогрівати салон, що не витрачаючи енергію акумулятора. Найчастіше ГБО встановлюють власники старих Nissan Leaf і Renault Zoe. Така установка коштує 8-15 тис. Грн в залежності від ємності і типу балона, а також від марки електромобіля.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…