Електромобілі мають ряд переваг, але запас ходу – точно не одне з них. Однак українці знайшли спосіб, як вибратися з цієї ситуації, передає «Твоя МАШИНА» .
Нові моделі можуть проїжджати без підзарядки до 500 км, але не кожному такі машини по кишені. Бюджетні моделі мають запас ходу лише 200 км, а старі екземпляри і того менше.
Також варто враховувати, що 80% електрокарів в Україні ввезено вже з пробігом, а їх вік становить 5-10 років. В результаті від колишнього запасу ходу залишається 100-150 км. Особливо помітні такі обмеження взимку, коли частина енергії витрачається на опалення. Щоб збільшити запас ходу, українці встановлюють на електрокари ГБО.
Але це не ГБО в звичному плані, а спеціальна система. Її основою є газовий балон, який підключений до грубки. Так можна прогрівати салон, що не витрачаючи енергію акумулятора. Найчастіше ГБО встановлюють власники старих Nissan Leaf і Renault Zoe. Така установка коштує 8-15 тис. Грн в залежності від ємності і типу балона, а також від марки електромобіля.
Вартість технічного обслуговування автомобілів має хвилювати власників транспортних засобів не менше, ніж ціна самої машини.…
Прагнення заощадити на утриманні автомобіля ставить багатьох водіїв перед вибором між бюджетними та преміальними шинами.…
Жага потужності та стилю не завжди вимагає величезних витрат. Добірка експертів видання HotCars представляє 10…
Для переважної більшості автомобілістів поява автоматичної трансмісії принесла зручність і комфорт водіння. Водночас багато хто,…
Гібридні автомобілі стають дедалі популярнішими в Україні завдяки їхній потенційній економії пального при збереженні відмінної…
Деякі водії не знають, що прогрівати в автомобілі потрібно не тільки двигун, а й трансмісію.…