Автомобільна промисловість все ще страждає від дефіциту напівпровідників. Але впоратися з ситуацією, що склалася збирається компанія Bosch, яка є найбільшим постачальником напівпровідників в автомобільній галузі, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Поки автовиробники звинувачують у всьому карантинні обмеження, Bosch стверджує, що такі проблеми трапилися через застарілу ланцюжка поставок.
Автомобілі стають «розумнішими» і складніше, тому навантаження на ланцюжок зростає. Якщо на напівпровідники для машин з ДВС потрібно було витратити тільки 80 доларів, то електромобілі вимагають вже 550 доларів. Таким чином, на електричні авто йде майже в 7 разів більше напівпровідників.
До слова, деякі мікрочіпи виготовляються не менше півроку, тому їх не можуть поставляти протягом тижня. Щоб укладатися в терміни, виробники повинні дізнаватися про замовлення сильно заздалегідь. Хоча стрибок зростання на мікрочіпи був очікуваним, компанії все ж не встигли до нього підготуватися.
Компанія Bosch ще кілька років тому почала проектувати новий завод з виробництва напівпровідників вартістю 1 млрд євро, а недавно вже почалося будівництво. Запустити підприємство в роботу мають намір максимально швидко, так як попит зменшуватися не збирається.
Компанія Toyota готує до прем'єри шосте покоління кросовера RAV4. Поки що офіційних фото немає, але…
У сучасних реаліях, коли паливо дорожчає, а енергоефективність стає ключовим фактором, багато водіїв шукають автомобілі…
Власники елітних автомобілів у 2024 році поповнили державний бюджет на 220 мільйонів гривень. Це на…
Nissan X-Trail завжди був символом надійності та універсальності, автомобілем, який однаково впевнено почувається як у…
Компанія Nissan, яка нині переживає фінансові труднощі, може відродити культову модель Primera, щоб збільшити інтерес…
Компанія Skoda готується до прем’єри електричної Octavia, яка стане концептуальним провісником нового покоління популярного універсала.…