Нова модель Subaru Solterra буде побудована на глобальній платформі e-Subaru, але технічно – це архітектура e-TNGA, розроблена спільно з Toyota.
Якщо ми порівняємо концепт Toyota bZ4X з Subaru Solterra, то виявиться, що вони в значній мірі ідентичні і відрізняються тільки деталі дизайну.
Подібний спільний проект – це серйозний стимул, що дозволяє знизити витрати і прискорити розробку. Наступні моделі можуть бути більш диверсифікованими, але, з огляду на триваючу глобальну консолідацію в автомобільній промисловості, немає нічого певногo.
Subaru хотіла б поступово збільшити частку електромобілів в своєму загальному обсязі з 0% до 100% до середини 2030-х років. По крайній мірі, на це натякали в січні 2020 року. Мета, можливо, не сама амбітна, але вона починається зараз.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…