У світі продовжує залишатися проблема нестачі чіпів, які потрібні для випуску нових автомобілів, а ось глави німецьких автогігантів Daimler і BMW повідомили про намір не знижувати ціни на свою продукцію навіть коли дефіцит зникне.
Корпораціям вигідно створювати штучну недостачу машин, так як в цьому випадку зростає їх маржинальність. У разі високого попиту можна реалізовувати більш дорогі моделі, роблячи на них знижки. При цьому знижуються витрати, які стосуються зберігання транспорту на складах, а також виробничі витрати, але при цьому збільшується дохід. У мінус йде тільки клієнт, який змушений більше платити за покупку.
Експерти впевнені, що в такій ситуації позитивно позначиться конкуренція з боку неєвропейських компаній. Багато хто може відмовитися від преміальних машин BMW і Mercedes, зробивши свій вибір на користь моделей південнокорейського або китайського виробництва.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…