Дефіцит нових авто в Європі продовжує збільшувати попит на вторинному ринку. Через це ціни ростуть, і така тенденція зберігається вже понад рік, передає «Твоя МАШИНА» .
У Німеччині середня ціна уживаного автомобіля перевалила за позначку 23 000 євро. Якщо бути точніше, в серпні була зафіксована цифра в 23 196 євро, що на 250 євро більше показників липня. У порівнянні з 2020 роком зростання цін склало 3000 євро.
Навесні минулого року б / у авто стали дорожчати через брак нових машин. Справа в тому, що заводи стали закриватися через пандемію, потім ще одним ударом для виробників стала нестача напівпровідників.
Таким чином, кількість реєстрацій нових автомобілів в Європі впало на 18% в серпні і на 24% в липні в порівнянні з 2020 роком. Це найгірший показник з 2013 року. Так, в серпні продажі VW Group знизилися на 14%, у Stellantis (колишні концерни PSA і FCA) – на 29%, а у Renault – на 23%. Daimler просів на на 38%, BMW на – 18%. Багато компаній вже призупинили виробництво.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…