Коментуючи матеріал times.zt.ua генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, на своїй сторінці в Facebook, висловив позицію, що причиною “застою” в врегулюванні митного законодавства в частині вживаних авто — є люди які приганяють ці авто в Україну.
Шкода, що відомий авто-експерт не хоче розібратися в проблематиці, а далі займається лобізмом великих автоімпортерів.
По-перше, “євробляхобізнесмени”, як каже Олег Назаренко, абсолютно не можуть впливати на рішення Українського парламенту, блокуючи, чи прискорюючи прийняття рішень, на відміну від великих корпорацій. В людей що займаються “прогоном” немає своєї асоціації, вони не працюють з депутатами банально тому, що знаходяться в різних “вагових” категоріях, на відміну від автоімпортерів.
По-друге, цим же бізнесменам, тільки на руку зміна законодавчої бази, оскільки це стимулює попит. При цьому саме великі автоімпортери отримають мізер, оскільки їм буде значно важче конкурувати з великою кількістю мілких підприємців. Саме тому їх лобісти так радикально виступають за збереження обмеження ЄВРО-5. Адже це обмеження викидає з “білого” ринку дешеві авто, до яких так прагнуть українці.
По-третє, “бляхарі” виступають за зниження митного тиску на авто значно активніше, ніж лобісти автоекспортерів, при цьому акцентуючи увагу на необхідності відмови від ЄВРО-5, для ВЖИВАНИХ АВТО, що зробить їх значно доступніше. Щось не пригадуються акції прихильників пана Назаренка за зниження ввізних мит чи відміну ЄВРО-5, на відміну від ГО “АвтоЄвроСила”, чи ГО “Вільні люди мають авто”.
Важливим позитивом у пості авто-експерта можна назвати заяву про проблему корупції на митниці. Але, на жаль, це проблема не тільки сфери авто.
Сьогодні автомобілі на механіці поступово відходять у минуле, але на вторинному ринку ще достатньо таких…
Взимку обмерзання автомобіля, який зберігається на вулиці, практично неминуче. Нерідко ця проблема не тільки загрожує…
Седани поступово втрачають позиції, віддаючи лідерство на автомобільному ринку кросоверам. Однак багато українців, як і…
Для водіїв-початківців далеко не кожен автомобіль підходить. Серед іншого досвідчені автомобілісти нерідко відмовляють новачків від…
Японська компанія Subaru ніколи не гналася за естетикою у своїх автомобілях, віддаючи перевагу практичності, продуктивності…
Не випадково автоексперти регулярно нагадують автовласникам про рекомендації виробників у питанні використання того чи іншого…