У власників євроблях залишилося півтора місяці, щоб розмитнити свої автомобілі. Однак не у всіх є можливість офіційно зареєструвати ввезений транспортний засіб. Таким власникам загрожує штраф 700-1500 гривень щомісяця, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Розмитнити не можна ті машини, які ввезені в 2021 році з боку Росії, відповідають євростандарту 0-1, оснащені гібридними установками і мають масу 3500 кг. Власники таких авто отримають штраф до 170 тис. Грн.
Для автомобілів, які були ввезені в Україну з боку Росії, експерти радять робити перезаїзд і відстоювати свої права в суді. Проблему помітили в партії «Слуги народу». Було подано кілька поправок до законопроектів про пільговий розмитненні, але розглянути їх зможуть не раніше, ніж через 2 місяці. В цей час період пільгового розмитнення вже закінчиться.
Також варто зауважити, що не всім власникам ввезених автомобілів вистачає коштів на розмитнення. В середньому на реєстрацію авто в Україні потрібно 35 тис. грн. Крім того, потрібно ще оформлення митних документів, що обійдеться в 70 тис. грн.
10 листопада період пільгового розмитнення закінчиться. Тоді власники нерозмитнених авто будуть отримувати штрафи в розмірі 170 тис. грн. Цю суму будуть щомісяця списувати з рахунків автомобілістів.
З 1 жовтня водії традиційно згадують про необхідність вмикати світло за межами населених пунктів. Однак…
Поліція не може зупиняти автомобіль без передбаченої законом підстави. У судовій практиці вже є справи,…
Плануєте їхати за кордон на автомобілі, який зареєстрований на іншу людину? Перед поїздкою варто подбати…
Ями, тріщини, колії та ділянки дороги, де асфальт закінчується зовсім несподівано, для українського водія давно…
CLIF DESIGNS — це бренд, що впевнено утримує позицію лідера у сфері захисних поліуретанових плівок…
В Україні можуть суттєво посилити відповідальність за надто гучні автомобілі та мотоцикли. Верховна Рада підтримала…