У Європейського суду виникли деякі питання до двигунів компанії Volkswagen, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Суд Європейського Союзу (CJEU) підозрює Volkswagen в маніпуляціях з рівнем шкідливих викидів вихлопних газів деяких моделей. Фахівці зафіксували незвичайну роботу клапана рециркуляції відпрацьованих газів. Справа в тому, що за певних умов блок керування двигуном починає відключати клапан рециркуляції, що збільшує викиди оксидів азоту.
Було організовано розслідування. Виявилося, що відбувається це, коли температура повітря знаходиться за межами 15-33 градусів, а висота над рівнем моря перевищує 1000 метрів. Інженери компанії заявили, що таке рішення було прийнято для продовження терміну служби двигуна. Однак в Суді Європейського Союзу це нагадало випадок з програмним забезпеченням EA189, який запам’ятався в поганому світлі після вибухнула «дізельгейта».
ЗМІ повідомляють, що Volkswagen не визнають провини і заявляють, що таке рішення виправдане, якщо справа стосується збільшення терміну служби двигуна. Клапан потрібен для змішування відпрацьованих газів з впускним повітрям, і тоді на виході утворюється менше кисню, і знижується швидкість згоряння. Таким чином, зменшується температура згоряння і знижується рівень оксидів азоту.
До слова, в минулому році компанія озвучила втрати після «дізельгейта». Так, збиток Volkswagen склав 31,3 млрд євро.
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…
Замерзання лобового скла в автомобілі стає головною проблемою українських водіїв у зимовий період. Ранок багатьох…
Німецькі спорткари вирізняються своєю високою продуктивністю, витриманим стилем і видатною якістю збірки, однак і коштують…
Більшість українських водіїв регулярно порушують щонайменше одне правило ПДР і ризикують отримати за це штраф.…
Осінь поступово змінюється зимою, що лише посилює погодні умови, роблячи процес експлуатації автомобіля ще більшим…