У Європейського суду виникли деякі питання до двигунів компанії Volkswagen, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Суд Європейського Союзу (CJEU) підозрює Volkswagen в маніпуляціях з рівнем шкідливих викидів вихлопних газів деяких моделей. Фахівці зафіксували незвичайну роботу клапана рециркуляції відпрацьованих газів. Справа в тому, що за певних умов блок керування двигуном починає відключати клапан рециркуляції, що збільшує викиди оксидів азоту.
Було організовано розслідування. Виявилося, що відбувається це, коли температура повітря знаходиться за межами 15-33 градусів, а висота над рівнем моря перевищує 1000 метрів. Інженери компанії заявили, що таке рішення було прийнято для продовження терміну служби двигуна. Однак в Суді Європейського Союзу це нагадало випадок з програмним забезпеченням EA189, який запам’ятався в поганому світлі після вибухнула «дізельгейта».
ЗМІ повідомляють, що Volkswagen не визнають провини і заявляють, що таке рішення виправдане, якщо справа стосується збільшення терміну служби двигуна. Клапан потрібен для змішування відпрацьованих газів з впускним повітрям, і тоді на виході утворюється менше кисню, і знижується швидкість згоряння. Таким чином, зменшується температура згоряння і знижується рівень оксидів азоту.
До слова, в минулому році компанія озвучила втрати після «дізельгейта». Так, збиток Volkswagen склав 31,3 млрд євро.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…