У Європейського суду виникли деякі питання до двигунів компанії Volkswagen, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Суд Європейського Союзу (CJEU) підозрює Volkswagen в маніпуляціях з рівнем шкідливих викидів вихлопних газів деяких моделей. Фахівці зафіксували незвичайну роботу клапана рециркуляції відпрацьованих газів. Справа в тому, що за певних умов блок керування двигуном починає відключати клапан рециркуляції, що збільшує викиди оксидів азоту.
Було організовано розслідування. Виявилося, що відбувається це, коли температура повітря знаходиться за межами 15-33 градусів, а висота над рівнем моря перевищує 1000 метрів. Інженери компанії заявили, що таке рішення було прийнято для продовження терміну служби двигуна. Однак в Суді Європейського Союзу це нагадало випадок з програмним забезпеченням EA189, який запам’ятався в поганому світлі після вибухнула «дізельгейта».
ЗМІ повідомляють, що Volkswagen не визнають провини і заявляють, що таке рішення виправдане, якщо справа стосується збільшення терміну служби двигуна. Клапан потрібен для змішування відпрацьованих газів з впускним повітрям, і тоді на виході утворюється менше кисню, і знижується швидкість згоряння. Таким чином, зменшується температура згоряння і знижується рівень оксидів азоту.
До слова, в минулому році компанія озвучила втрати після «дізельгейта». Так, збиток Volkswagen склав 31,3 млрд євро.
У кожному автомобілі з часом можуть виникати найрізноманітніші несправності. З деякими ще можна якось їздити…
Незвичайні запахи в автомобілі самі по собі мають насторожити автомобіліста. Водночас є запахи, які додатково…
Кришка розширювального бачка може здатися недосвідченим водіям другорядним елементом в автомобілі, проте її роль часто…
Автомобіль є дуже недешевою інвестицією, до якої завжди слід підходити відповідально. Нерідко трапляється так, що…
Зростання цін на українських АЗС змушує автомобілістів шукати способи економії, серед яких вибір дешевшого палива.…
Наближаються спекотні дні, а з ними - нові виклики для автомобілістів. Серед них проблеми зберігання…