Японський виробник представив новий Lexus LX четвертого покоління, який надійде в продаж з першого кварталу 2022 року. Ціни поки не оголосили, але вже відомо, що модель істотно подорожчає.
Новий LX зберіг фірмовий дизайн з веретеноподібною решіткою радіатора. Ліхтарі тепер з’єднані вставкою, яка підсвічується, а варіант F-Sport відрізняється чорною решіткою радіатора і 22-дюймовими дисками замість стандартних 18-дюймових.
В основі позашляховика лежить сучасна рамна платформа TNGA-F, яка дозволила знизити масу відразу на 200 кг. Колісна база (2850 мм) і кліренс (225 мм) залишилися без змін.
В обробці салону використані шкіра, дерево і алюміній, а по частині електроніки автомобіль отримав віртуальну панель приладів і відразу два сенсорних дисплея. Базова комплектація Lexus LX розширена і включає чотирьохзонний клімат-контроль, електроприводи сидінь, рульової колонки і двері багажника, камери кругового огляду, вентиляцію крісел першого і другого ряду, сканер відбитків пальців, пару моніторів для задніх пасажирів. Також передбачений комплекс Lexus Safety System + – адаптивний круїз-контроль, автоматичне гальмування, утримання в смузі, розпізнавання знаків і втоми водія. Комплектація Ultra Luxury має більш розкішну внутрішню обробку і потужну аудіосистему Mark Levinson з 25 динаміками. Задній диван замінений двома окремими сидіннями з електроприводом.
Новинка отримала 3,5-літровий 415-сильний V6 твін-турбо і 10-ступінчасту АКПП. У деяких країнах буде доступна версія LX 500d з 3,3-літровим 309-сильний турбодизелем, а пізніше можуть додати 443-сильну гібридну установку від Toyota Tundra 2022. Позашляховик зберіг адаптивні амортизатори і гідропідвіску Active Height Control, а також може долати броди глибиною до 70 см і 45-градусні підйоми.
Крім того, цей велетень зберіг набір позашляхових систем:
Повний привід із заниженою передачею і блокуваннями диференціалів.
E-KDSS – відключаємі стабілізатори поперечної стійкості.
Multi-Terrain Select – вибір режимів для різних типів бездоріжжя.
Crawl Control – позашляховий круїз-контроль.
Downhill Assist Control – допомога на крутому спуску.
Нещодавнє дослідження iSeeCars показує, що електромобілі утримують свою вартість краще за інші типи автомобілів, втрачаючи…
Пошук надійного автомобіля, здатного подолати значну відстань без серйозних проблем, може бути складним завданням. Однак,…
Пневмопідвіска - це технологія, яка привертає увагу автолюбителів своєю обіцянкою покращити комфорт та керованість автомобіля.…
У трирядних позашляховиках простору вистачає як для пасажирів, так і для вантажу, але не всі…
Коли мова заходить про італійських автовиробників, слід розуміти, що Alfa Romeo – це не просто…
Якщо вам важлива швидкість, але бюджет обмежений, не впадайте у відчай. На автомобільному ринку є…