Інженери Tesla прийшли до висновку, що стандартні краш-тести не дають можливість повністю оцінити безпеку автомобіля. Компанія вирішила влаштувати свої випробування, завдавши кросоверу Model Y удар в передню частину по дотичній, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Стандартні краш-тести зазвичай включають фронтальний удар з повним і частковим перекриттям, бічний удар з боку дверей водія і бічний удар в стовп. Однак в реальних умовах часто трапляються бічні удари по дотичній, наприклад на перехрестях.
З урахуванням ймовірності такого удару потрібно перенастроювати подушки безпеки і датчики удару. У краш-тесті від Tesla брали участь пікап Chevrolet Silverado з подвійною кабіною і кросовер Tesla Model Y. Випробування пройшло успішно: манекени в Model Y цілі та неушкоджені, а навантаження на частини тіла залишалися в межах безпечних значень. Отримані дані допоможуть вдосконалити безпеку моделей бренду.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…