Інженери Tesla прийшли до висновку, що стандартні краш-тести не дають можливість повністю оцінити безпеку автомобіля. Компанія вирішила влаштувати свої випробування, завдавши кросоверу Model Y удар в передню частину по дотичній, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Стандартні краш-тести зазвичай включають фронтальний удар з повним і частковим перекриттям, бічний удар з боку дверей водія і бічний удар в стовп. Однак в реальних умовах часто трапляються бічні удари по дотичній, наприклад на перехрестях.
З урахуванням ймовірності такого удару потрібно перенастроювати подушки безпеки і датчики удару. У краш-тесті від Tesla брали участь пікап Chevrolet Silverado з подвійною кабіною і кросовер Tesla Model Y. Випробування пройшло успішно: манекени в Model Y цілі та неушкоджені, а навантаження на частини тіла залишалися в межах безпечних значень. Отримані дані допоможуть вдосконалити безпеку моделей бренду.
18 травня в Україні набув чинності закон про посилення мобілізації, який зобов'язує військовозобов'язаних громадян призовного…
Купівля вживаного автомобіля може бути вкрай вигідною угодою, але водночас вона таїть у собі низку…
Постійні зміни до Правил дорожнього руху можуть стати справжнім випробуванням для деяких водіїв. Частина автомобілістів…
У бардачку досвідченого автомобіліста можна знайти найрізноманітніші предмети, призначення яких відразу зрозуміти може бути складно.…
В історії автомобілебудування відомі випадки, коли виробники покладали надії на конкретні моделі, але ті уславилися…
Якщо блимає індикатор перевірки двигуна "Check Engine", це свідчить про серйознішу проблему, ніж просто якась…