Інженери Tesla прийшли до висновку, що стандартні краш-тести не дають можливість повністю оцінити безпеку автомобіля. Компанія вирішила влаштувати свої випробування, завдавши кросоверу Model Y удар в передню частину по дотичній, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Стандартні краш-тести зазвичай включають фронтальний удар з повним і частковим перекриттям, бічний удар з боку дверей водія і бічний удар в стовп. Однак в реальних умовах часто трапляються бічні удари по дотичній, наприклад на перехрестях.
З урахуванням ймовірності такого удару потрібно перенастроювати подушки безпеки і датчики удару. У краш-тесті від Tesla брали участь пікап Chevrolet Silverado з подвійною кабіною і кросовер Tesla Model Y. Випробування пройшло успішно: манекени в Model Y цілі та неушкоджені, а навантаження на частини тіла залишалися в межах безпечних значень. Отримані дані допоможуть вдосконалити безпеку моделей бренду.
Вибір надійного авто за невеликі гроші: експерт назвав 5 моделей, що прослужать довго. Дізнайтеся, які…
Подушки безпеки спрацьовують при зіткненнях на швидкості 13-45 км/год, захищаючи водія від серйозних травм. Дізнайтеся…
Дослідження показало, що Україна має одні з найнижчих цін на зарядку електромобілів серед європейських країн.
Дослідження показує, що їзда з відкритими вікнами підвищує витрату пального на швидкості від 85 км/год.…
Дізнайтеся про надійні вживані авто з цінником до 6000 доларів, які залишаться ліквідними у майбутньому.…
Солодкий запах у авто може бути сигналом витоку охолоджувальної рідини. Ігнорування цієї проблеми призведе до…