Американська автомобільна асоціація провела тести з Автомобільним клубом Центру автомобільних досліджень Південної Каліфорнії (ARC) на предмет ефективності інтелектуальних систем допомоги водієві під час помірного і сильного дощу.
За результатами тесту 33% машин з системою запобігання зіткнень під час дощу допускають удар з попереднім автомобілем, що стоїть. За ідеальних умов зіткнулися лише 17% машин. Також знижується ефективність системи утримання в смузі. При опадах 69% машин виїхали за межі займаної смуги. У свою чергу, бруд і комахи на лобовому склі не зробили істотного впливу на ефективність роботи систем.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…