У містах України не повинен діяти єдиний режим обмеження швидкості 50 км/год. Швидкісні обмеження необхідно встановлювати окремо для кожної вулиці, виходячи з реальних ризиків.
Про це в ефірі ObozTV заявив менеджер по реформам дорожнього сектора Міністерства інфраструктури України Віктор Загреба.
“Міста повинні мати право встановлювати ліміт виходячи з реальних факторів ризику на конкретній вулиці або районі міста. Коаліція громадських організацій розробила цікаву методику, як міста можуть оцінювати кожну вулицю і якою там може бути швидкість. Це об’єктивні індикатори, за якими мерії зможуть приймати рішення, де ставити 60-70 км/год, а де 40-30 км/год. Тобто 50 км/год – це не панацея. Не повинен бути єдиний ліміт на кожну вулицю, має бути варіативність”, – констатував він.
Найближчим часом в Україні можуть з'явитися нові підстави для позбавлення водійських прав. Відповідний законопроєкт уже…
У США іноді можна побачити припарковані автомобілі з пластиковими пакетами, одягненими на дзеркала заднього виду.…
Уже майже три роки в Україні продовжує діяти воєнний стан, а з ним і блокпости…
Зупинка автомобіля поліцією і подальше спілкування з правоохоронцями мало кому з українських водіїв приносить задоволення.…
З 1 січня 2025 року набуде чинності ухвалений Радою законопроєкт №8300 про «автоцивілку». Які ключові…
Чимало кросоверів на ринку вважаються доволі надійними і довговічними, проте деякі їхні версії виявляються напрочуд…