У містах України не повинен діяти єдиний режим обмеження швидкості 50 км/год. Швидкісні обмеження необхідно встановлювати окремо для кожної вулиці, виходячи з реальних ризиків.
Про це в ефірі ObozTV заявив менеджер по реформам дорожнього сектора Міністерства інфраструктури України Віктор Загреба.
“Міста повинні мати право встановлювати ліміт виходячи з реальних факторів ризику на конкретній вулиці або районі міста. Коаліція громадських організацій розробила цікаву методику, як міста можуть оцінювати кожну вулицю і якою там може бути швидкість. Це об’єктивні індикатори, за якими мерії зможуть приймати рішення, де ставити 60-70 км/год, а де 40-30 км/год. Тобто 50 км/год – це не панацея. Не повинен бути єдиний ліміт на кожну вулицю, має бути варіативність”, – констатував він.
Американський автоблогер, механік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер розкрив водіям головну проблему будь-якого автомобіля,…
Японський автомобільний бренд Toyota відомий надійністю і довговічністю своїх автомобілів. Жоден авторитетний рейтинг якості не…
У кожному автомобілі з часом можуть виникати найрізноманітніші несправності. З деякими ще можна якось їздити…
Незвичайні запахи в автомобілі самі по собі мають насторожити автомобіліста. Водночас є запахи, які додатково…
Кришка розширювального бачка може здатися недосвідченим водіям другорядним елементом в автомобілі, проте її роль часто…
Автомобіль є дуже недешевою інвестицією, до якої завжди слід підходити відповідально. Нерідко трапляється так, що…