Відповідно до змін, ініційованими Міністерством інфраструкткри і Кабінетом Міністрів, українські ПДР наблизили до європейських стандартів, щоб знизити аварійність на дорогах.
Крім нової розмітки, дорожніх знаків, правил зупинки і стоянки, передбачені ще діагональні переходи для пішоходів і введені дороги загального користування, як для автомобілів, так і для велосипедистів. А ось основні зміни полягають в обмеженні швидкості за межами населених пунктів, яке буде регулюватися шириною дорожньої розмітки.
Тепер водій не зможе рухатися зі швидкістю 110 км/год, якщо частина траси, що розділяє потоки транспорту, які прямують в протилежних напрямках не виділяється розміткою 1.2 (до цього була як 1.1 так і 1.2), а складність полягає в тому що дані розмітки відрізняються лише шириною – до 15 і до 20 сантиметрів відповідно, тому візуально відрізнити їх буде досить проблематично.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…