6 жовтня уряд прийняв Постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Типової навчальної програми підготовки та перепідготовки водіїв транспортних засобів», яка оновлена з урахуванням положень Директиви 2006/126/ЄС. Вона встановлює мінімальну кількість навчальних годин для підготовки водіїв, при цьому навчальні заклади не обмежені в можливості введення в свої програми додаткових годин для підготовки.
Також було оптимізовано загальний час підготовки водіїв по всіх категоріях. Наприклад, по категорії «В» зменшено час теоретичної підготовки з 100 до 63 годин, а ось час практичної підготовки не змінено – 40 годин. Також були оновлені теми з теоретичної та практичної підготовки, перепідготовки водіїв. Зокрема, додано самостійний розділ «Медичне забезпечення (заходи допомоги при ДТП)» з тематичними програмами, а також введені теми, що стосуються живлення транспортних засобів із застосуванням електричної енергії.
Майбутнім водіям необхідно буде спочатку пройти повний курс теоретичної підготовки та успішно здати в автошколі відповідний іспит, а тільки потім їх допустять до навчання з практичного водіння.
Протягом півроку акредитовані навчальні заклади повинні привести робочі програми і плани з підготовки та перепідготовки, підвищення кваліфікації відповідно до цієї постанови.
Український автомобільний блогер Roma Urraco поділився зі своїми підписниками у Facebook фотографіями своєї чергової унікальної…
Гідравлічні циліндри є одним з основних елементів гідравлічних систем - їх робота дозволяє різним типам…
Спортивні автомобілі цінуються не тільки за їхню швидкість, динаміку і потужність, а й за здатність…
Сьогодні ціни на пальне в Україні високі як ніколи, що змушує водіїв частіше замислюватися про…
Під час купівлі вживаного автомобіля завжди на перше місце виходить такий параметр, як надійність, особливо,…
Зима на носі й українським автомобілістам слід бути готовим до найсуворіших її проявів, щоб вони…