Компанія Tesla придумала, як зробити свої електромобілі доступнішими, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Так, виробник стане використовувати дешевші літій-залізо-фосфатні батареї. Компанія відмовляється від хімії, використовуваної для живлення більшості електромобілів, оскільки ціни на основні матеріали ростуть.
Батареї LFP отримають моделі зі стандартним запасом ходу. Таким чином, була підтверджена стратегія, про яку говорили в минулому році. Її суть полягає у використанні бюджетних компонентів для здешевлення машин.
В автопромі великі надії покладають на нікель і кобальт в літій-іонних акумуляторах, щоб збільшити продуктивність електромобілів. Однак поставляти ці матеріали можна тільки в невеликих кількостях, при цьому в Демократичній Республіці Конго давно з’явилися проблеми з кобальтовими рудниками. У свою чергу, нікель коштує дорожче, що збільшує ціну на батареї.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…