Як повідомляє ТСН.ua, керівник ГО “АвтоЄвроСила” Олег Ярошевич розповів що українські законотворці вирішили піти шляхом Молдови, яка мала схожу проблему з розмитненням імпортних автомобілів.
“Законопроект, який розробляється, є аналогом молдавського закону, який було введено, щоб зняти таку ж саму проблематику декілька років тому. Молдавський шлях обрали, бо він більше адаптований під радянський устрій законодавства. А ми ще не відійшли далеко від радянського”, – зауважив Ярошевич.
Він додав, що активісти мають отримати попередній текст законопроекту у період з 5-го до 9 березня, щоб провести громадські слухання, вивчити документ та за необхідності внести свої корективи і побажання.
“Ми розуміємо, що процентні ставки, які вони зараз виставляють, не є практичні. Свої побажання ми будемо вносити, щоб це були якісь розділені усереднені цифри. Наприклад, щоб це були дві цифри: 500 євро плата за розмитнення авто з об’ємом двигуна до 2,5 л і 1000 євро за авто з об’ємом двигуна до 3,5 л. Це зняло б питання і з корупційними схемами”, – наголосив Ярошевич.
При цьому хочеться нагадати, що пані Южаніна обіцяла законопроект ще в вересні 2017 року.
Вигідна купівля автомобіля - це свого роду мистецтво. З огляду на високі ціни на машини…
Сьогодні кросовери домінують на автомобільному ринку, як в Україні, так і в усьому світі. Їх…
Справний генератор вкрай важливий для нормальної роботи автомобіля. Його ремонт або заміна можуть обійтися в…
Молоді водії, як правило, мають свої вподобання щодо автомобілів, які відповідають їхньому життєвому досвіду та…
Правильне положення водія за кермом вкрай важливе не тільки для його комфорту, а також для…
Примерзання дверей в автомобілі є поширеною проблемою серед українських автомобілістів. Головною причиною цього явища є…